pl2530 Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Hej. Har typ klarat 55-58%. Uppdraget där man väljer att döda honom eller låter han gå. Ingen ringer och det finns inga uppdragsikon på kartan förutom Assasinating missions. Är storyn slut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 (redigerad) Hej. Har typ klarat 55-58%. Uppdraget där man väljer att döda honom eller låter han gå. Ingen ringer och det finns inga uppdragsikon på kartan förutom Assasinating missions. Är storyn slut? När du har gjort valet och skjutsat Roman till Brucie, så ska du vänta några timmar (ingame) så kommer Roman att ringa. Om inte annat; gå och spara så att tiden går frammåt 6 timmar, så skall du se att han ringer. Redigerad 8 maj, 2008 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pl2530 Skrivet 8 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 När du har gjort valet och skjutsat Roman till Brucie, så ska du vänta några timmar (ingame) så kommer Roman att ringa. Om inte annat; gå och spara så att tiden går frammåt 6 timmar, så skall du se att han ringer. Nej, alltså efter att man har skjutsat Roman till flygplatsen och dödat han som dödade Nikos vänner, då finns det inget att göra, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Han har nog ringt och du missat det. Kolla kalendern på mobiltelefonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 (redigerad) Nej, alltså efter att man har skjutsat Roman till flygplatsen och dödat han som dödade Nikos vänner, då finns det inget att göra, När du har gjort valet och skjutsat Roman till Brucie, så ska du vänta några timmar (ingame) så kommer Roman att ringa. Om inte annat; gå och spara så att tiden går frammåt 6 timmar, så skall du se att han ringer. Du skjuter eller går ifrån honom du ska "hämnas" på . Sedan går du till ett fordon och åker därifrån, Roman säger att han vill ha skjuts till Brucie. Eller minns jag fel? Det är iaf vad jag gjorde. Redigerad 8 maj, 2008 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pl2530 Skrivet 8 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Du skjuter eller går ifrån honom du ska "hämnas" på . Sedan går du till ett fordon och åker därifrån, Roman säger att han vill ha skjuts till Brucie. Eller minns jag fel? Det är iaf vad jag gjorde. Skjutsade honom till Brucie, KLARADE uppdraget. Vad ska jag göra efter att ha klarat uppdraget? Finns absolut inget att göra! Man kan inte göra uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 (redigerad) Skjutsade honom till Brucie, KLARADE uppdraget. Vad ska jag göra efter att ha klarat uppdraget? Finns absolut inget att göra! Man kan inte göra uppdrag. Som jag skrev, du måste vänta ett litet tag. Efter ett tag, ringer Roman tror jag det är, eller så är det den andra gubben, som jag inte kommer ihåg namnet på, och du skall träffa honom på hans strippklubb. Jag kanske blandar ihop allting nu, rätta mig någon om jag har fel. Det ska alltså ringa någon. Redigerad 8 maj, 2008 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Som jag skrev, du måste vänta ett litet tag. Efter ett tag, ringer Roman tror jag det är, eller så är det den andra gubben, som jag inte kommer ihåg namnet på, och du skall träffa honom på hans strippklubb. Jag kanske blandar ihop allting nu, rätta mig någon om jag har fel. Det ska alltså ringa någon. Jimmy Pegorino? Kolla att du inte satt på Sleep-Mode på mobilen. Då pausas nämligen storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 Jag drar upp denna för jag har samma problem som killen som startade Topicen. Den enda som ringer är Packie som ringer HELA TIDEn och säger "Niko, ive got a grieving mother to look after, i dont want to worrie about you not kidnapping som guido bitch like youve been asked to do" Hur fan gör jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 Jag drar upp denna för jag har samma problem som killen som startade Topicen. Den enda som ringer är Packie som ringer HELA TIDEn och säger "Niko, ive got a grieving mother to look after, i dont want to worrie about you not kidnapping som guido bitch like youve been asked to do" Hur fan gör jag? Du ska gå till ett Tw@-café och gå in på www.eroticars.com (typ), där ska du sedan "boka" en provkörning med en rosa Feltzer, jag tror det blir så automatiskt när du besöker caféet, där efter ska det rulla på som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hot dog Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Du ska gå till ett Tw@-café och gå in på www.eroticars.com (typ), där ska du sedan "boka" en provkörning med en rosa Feltzer, jag tror det blir så automatiskt när du besöker caféet, där efter ska det rulla på som vanligt. Öh. Han pratar inte om I'll Take Her. Packie ringer och säger så där när spelet är slut, eftersom Kate dör i Revenge-slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 (redigerad) Öh. Han pratar inte om I'll Take Her. Packie ringer och säger så där när spelet är slut, eftersom Kate dör i Revenge-slutet. Nu fattar jag ingenting. För det första så valde jag i uppdraget "That special someone" att : döda honom när han stog på sina bara knän. Kändes bäst. Betyder det att det är det sista uppdraget? För Kate har inte dött i mitt spel. Dessutom gick jag in på autoeroticcars och försökte boka en provåkning med Feltzern, men det går inte att klicka. Händer inte ett skit när jag klickar, och jag skrev ner numret som jag skulle ringa till och ringde, men det funkade inte. Jag har kört fast big-time. Nu fattar jag ingenting. Redigerad 2 december, 2008 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Nu fattar jag ingenting. För det första så valde jag i uppdraget "That special someone" att : döda honom när han stog på sina bara knän. Kändes bäst. Betyder det att det är det sista uppdraget? För Kate har inte dött i mitt spel. Dessutom gick jag in på autoeroticcars och försökte boka en provåkning med Feltzern, men det går inte att klicka. Händer inte ett skit när jag klickar, och jag skrev ner numret som jag skulle ringa till och ringde, men det funkade inte. Jag har kört fast big-time. Nu fattar jag ingenting. Feltzern är tidigare i spelet. Du ska helt enkelt vänta på att en person ringer dig. Spara nån gång sen ska du se att dom ringer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Det löste sig nu, hihihi. Tack iallfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts