Cyper Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Letade på Google men hittade ingen karta över LC från GTA IV. Det fanns några få men de var inscannade och dåliga. Jag vill ha en karta som jag kan spara på datorn med god kvalité. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Letade på Google men hittade ingen karta över LC från GTA IV. Det fanns några få men de var inscannade och dåliga. Jag vill ha en karta som jag kan spara på datorn med god kvalité. Har du inte fått en egen karta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Har du inte fått en egen karta? Han kanske inte har spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Har du inte fått en egen karta? Letade på Google men hittade ingen karta över LC från GTA IV. Det fanns några få men de var inscannade och dåliga. Jag vill ha en karta som jag kan spara på datorn med god kvalité. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hammarlind Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Är också på jakt efter det, tycker det känns smidigare att ha kartan på datorn och kolla på den istället för att en karta som är stor som en fotbollsplan. : ) Postar här om jag hittar någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Han kanske inte har spelet.. Det vet jag att han har Och sen menade jag att om han hade kartan kanske det itne behövdes, aja skit samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Denna funkar bra. Visar en hel del fina grejer med... http://grandtheftauto.ign.com/maps/1/Liberty-City-Map Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hammarlind Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Nej men man tackar för det ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Denna funkar bra. Visar en hel del fina grejer med... http://grandtheftauto.ign.com/maps/1/Liberty-City-Map Jag gjorde en PNG av det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts