Lajnux Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Går det att välja färg på accessoarerna också? Hur många accessoarer har man att välja mellan? Typ, hatt, klocka, handskar mm ? Vad jag har sett så finns det bara två hattar, vilket jag tycker är riktigt konstigt. En ryssmössa och en vanlig keps. Det var någonting jag blev rejält besviken på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Vad jag har sett så finns det bara två hattar, vilket jag tycker är riktigt konstigt. En ryssmössa och en vanlig keps. Det var någonting jag blev rejält besviken på. Glasögon finns också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Glasögon finns också. Vet, två par där också. Suger hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Älskar Hitman kläderna, svart kostym, svarta byxor och röd slips Jo det är fint. Men jag tycker inte att det är så kul att gå omkring så hela tiden, så jag kör på en lite finare, men ändå vardaglig stil. För övrigt så ska jag se ut som Hitman nu när jag går ut nian (Svart kostym/kavaj, svarta byxor, vit skjorta och en röd slips). Vet inte om jag ska raka skallen dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kallelito Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 För övrigt så ska jag se ut som Hitman nu när jag går ut nian (Svart kostym/kavaj, svarta byxor, vit skjorta och en röd slips). Vet inte om jag ska raka skallen dock. Haha så hade jag också när jag gick ut nian, men jag hade bara en slips som var helt röd, ganska tråkigt. Se till att bete dig som hitman också annars kommer du se ut som en politiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Jo det är fint. Men jag tycker inte att det är så kul att gå omkring så hela tiden, så jag kör på en lite finare, men ändå vardaglig stil. Håller med om den vardagliga stilen, kör lite med hitman stilen nu, annars blir det jeans (älskar dom mörka ) Och en skinjacka eller en annan snygg tröja.. Riiiktigt nice =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Haha så hade jag också när jag gick ut nian, men jag hade bara en slips som var helt röd, ganska tråkigt. Se till att bete dig som hitman också annars kommer du se ut som en politiker Haha, självklart. För alla som är finklädda är ju så klart politiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Haha, självklart. För alla som är finklädda är ju så klart politiker. Nej, men alla med enfärgade tråkiga slipsar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Du kör ju mest med "Happiness is... ...land" LOL håll käften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hollow123 Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Vet inte om det syns så tydligt men.. Kostymen med den röda slipsen + svarta loafers. http://data.fuskbugg.se/skalman01/--DSC00034.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Vet inte om det syns så tydligt men.. Kostymen med den röda slipsen + svarta loafers. http://data.fuskbugg.se/skalman01/--DSC00034.JPG Hur mycket köpte du din TV för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Hur mycket köpte du din TV för? Från ett ämne till ett annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Mja jag är också rätt intresserad faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Jag körde på Onyx kostymen (Svart m. Röd slips) men nu har jag vart ute och fixat mig en Statue of Liberty T-shirt som jag trivs i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Jag körde på Onyx kostymen (Svart m. Röd slips) men nu har jag vart ute och fixat mig en Statue of Liberty T-shirt som jag trivs i. Köper man den på Liberty Island (sorry, Happiness Island) eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Köper man den på Liberty Island (sorry, Happiness Island) eller? Du hittar den utanför en dörr nedanför statyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hollow123 Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 (redigerad) Hur mycket köpte du din TV för? http://www.netonnet.se/index.asp?iid=se111644 5990 :- Den funkar jätte bra, kan rekomendera den. Presterar bäst i spel. Redigerad 12 maj, 2008 av Hollow123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikq Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 hmm kan man Halsband/armband/ringar/klocka?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Jag undrar hur många olika typer av accessoarer det finns. I SA fanns ju hatt, klocka, halskedja. Finns det mer i IV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Finns ett par hattar och glasögon, det är allt vad jag vet. Inga större urval heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts