Jacker Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Hallå där, vart fixar jag den jackan? Modo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Hitman kostym och Vita sneakers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Hitman kostym och Vita sneakers Kör samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Jag använder GTA3 snubbens kläder förutom byxorna, dem bytte jag ut mot jeans istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kallelito Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Gillar att klä Niko i svart bomberjacka, gröna camobyxor och rånarluva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Själv tycker jag det är lagomt med kläder. Lite mer än ett normalt utbud av vad en person brukar ha. Visst behöver man inte ha allt och det är roligare med ett större utbud. Men en normal människa har väl inte 15 stycken olika kostymer. Eller? Annars kör jag grå jacka från Modo, svarta byxor från Modo, sneakers från Modo och ett par brillor från ryska butiken. Oi! fight!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Jävligt synd att dom tog bort handskarna faktiskt, dom var riktigt badass! Sen den där blåa tröjan han hade i trailers och bilder, finns den, har letat överallt? Om, isf vart? Syftar på den här tröjan, har inte sett den nånstans. Man kanske får den i ett mission maybe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Jävligt synd att dom tog bort handskarna faktiskt, dom var riktigt badass! Sen den där blåa tröjan han hade i trailers och bilder, finns den, har letat överallt? Om, isf vart? Syftar på den här tröjan, har inte sett den nånstans. Man kanske får den i ett mission maybe? http://media.gtanet.com/images/4472-gta-iv-screenshot.jpg http://media.gtanet.com/images/4158_gtaiv_screenshot.jpg http://media.gtanet.com/images/4145_knuckle_sandwhich.jpg Det är väl möjligt att dom hade med vantarna i alla trailers, artworks och printscreens för att sedan låt folk när dom köper spelet upptäcka att dom inte finns, och sedan blir dom besvikna, var på Rockstar inkluderar vantarna i det nerladdningsbara episoderna till 360, när dom kommer. Det är vad jag hoppas på. Inte för att jag dör om dom inte följer med, men det skulle ju inte skada. Jag tycker egentligen inte heller att det finns tillräckligt mycket kläder för att kunna diskutera om någonting, men visst. Jag kör med någon beige/brun-randing skjorta, ett par matchande beige/bruna skor och sedan svarta byxor (I suppose it's jeans. Det är iaf inte joggingbyxor.). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Klär mig inprincip som på bilden nedan. Ser lagom casual ut och samtidigt hårt. Passande för en "hired gun" från Östeuropa. Indeed. Vart kan man få tag på dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Jag såg en man med Hatt och Lång Rock. Men troligen går de inte köpa här heller. Annars gillar jag den grå/blåa suite med röd skjorta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Jag kör med Claudekläderna. Oldskool såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Jag kör med Claudekläderna. Oldskool såklart. Vart finns dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Vart finns dom? SPOILER! Efter att du dödat playboy X och fått hans mansion hänger dom där i garderoben och väntar på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Det är väl möjligt att dom hade med vantarna i alla trailers, artworks och printscreens för att sedan låt folk när dom köper spelet upptäcka att dom inte finns, och sedan blir dom besvikna, var på Rockstar inkluderar vantarna i det nerladdningsbara episoderna till 360, när dom kommer. Det är vad jag hoppas på. Inte för att jag dör om dom inte följer med, men det skulle ju inte skada. Jag tycker egentligen inte heller att det finns tillräckligt mycket kläder för att kunna diskutera om någonting, men visst. Jag kör med någon beige/brun-randing skjorta, ett par matchande beige/bruna skor och sedan svarta byxor (I suppose it's jeans. Det är iaf inte joggingbyxor.). Chinos? Indeed. Vart kan man få tag på dom? Modo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Kostym med uppknäppt skjorta (?) ..typ. Du kör ju mest med "Happiness is... ...land" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 clådes kläder är fina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Jag mötte Gubben Pettson! Men jag såg inbte Katten Findus någonstanns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Jag mötte Gubben Pettson! Men jag såg inbte Katten Findus någonstanns. Va??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Älskar Hitman kläderna, svart kostym, svarta byxor och röd slips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Går det att välja färg på accessoarerna också? Hur många accessoarer har man att välja mellan? Typ, hatt, klocka, handskar mm ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts