Cyper Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Vilka kläder är era favoritkläder? Vet inte om alla vet detta men det finns kläder som påminner väldigt mycket om Claude Speeds Gröna byxor och en svart skinnjacka. Använder dom just nu. Claude forever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Vilka kläder är era favoritkläder? Vet inte om alla vet detta men det finns kläder som påminner väldigt mycket om Claude Speeds Gröna byxor och en svart skinnjacka. Använder dom just nu. Claude forever. Var nog någon här som la in en bild som hade dom kläderna, rätt nice Har inte själv kommit alls långt så har bara bytat byxorna. Men jag gillar ändå hans jacka och det han har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Kostym! Hitman style Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rubenstein Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 kostym med röd slirre. men jag tycker att det är jävligt dåligt utbud på kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Kostym med uppknäppt skjorta (?) ..typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Olika kostymer med slips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 (redigerad) Klär mig inprincip som på bilden nedan. Ser lagom casual ut och samtidigt hårt. Passande för en "hired gun" från Östeuropa. Redigerad 9 maj, 2008 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Klär mig inprincip som på bilden nedan. Ser lagom casual ut och samtidigt hårt. Passande för en "hired gun" från Östeuropa. http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/9koha9lalhg8.jpg Du har riktigt skön stil! Själv tänker jag (när jag får IV ) dra omkring i LC i en sliten läderjacka och jeans tror jag. Imigrant style delux! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Jag har första jackan du har på dig i spelet, stonewashed jeans ifrån Modo och sedan vit-bruna golf shoes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 För att vara helt säker. Det är bara Perseus, Modo och Russian Shop man kan köpa kläder ifrån, right?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 För att vara helt säker. Det är bara Perseus, Modo och Russian Shop man kan köpa kläder ifrån, right?! Yup, stämmer bra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 (redigerad) Yup, stämmer bra det. Thx Ninja! Då har jag kööpt allt som finns att erbjuda, om det inte finns special kläder som det fanns i San Andreas Redigerad 9 maj, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Thx Ninja! Då har jag kööpt allt som finns att erbjuda, om det inte finns special kläder som det fanns i San Andreas Najs! Du har inte sett/hört något om handskarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Najs! Du har inte sett/hört något om handskarna? Handskar .. har aldrig hört talas om dem, skulle vara sweet med ett par röda handskar till kostymen med röd slips. freakin sweet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Handskar .. har aldrig hört talas om dem, skulle vara sweet med ett par röda handskar till kostymen med röd slips. freakin sweet Dessa: Dem har funnits med lite här och där i Trailers och screenshots. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Dem har funnits med lite här och där i Trailers och screenshots. Google time Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Google time Haha yepp, har gjort det innan, men det står bara att ingen har sett dem. Skadar ju inte att fråga här. Lite ruttet om dem kommer med i en DLC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Haha yepp, har gjort det innan, men det står bara att ingen har sett dem. Skadar ju inte att fråga här. Lite ruttet om dem kommer med i en DLC. Efter lite sökande är det också det svaret jag hittar, att ingen vet i princip. tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Klär mig inprincip som på bilden nedan. Ser lagom casual ut och samtidigt hårt. Passande för en "hired gun" från Östeuropa. http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/9koha9lalhg8.jpg Hallå där, vart fixar jag den jackan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Kostym! Hitman style Ah... älskade uppdraget då man skulle till den där advokaten och döda honom... THAT was Hitman-style utan smygandet 1. kostym med röd slirre. men 2. jag tycker att det är jävligt dåligt utbud på kläder 1. Det hade jag på mig i det ovan nämnda uppdraget 2. Det är för få kläder. Rockstar klantade sig rejält på den punkten. Kostym med uppknäppt skjorta (?) ..typ. Det har jag börjat ha nu efter jag klarade spelet. Lite laid-back, ganska dyrt ($2000) Olika kostymer med slips. Det gillar jag också. Brukar ha det på mig och leka Hitman ibland -- Ett tag hade jag kläder från Modo. Skidjacka och mörka jeans som var ganska snyggt, kostym är dock min favvo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts