Complex Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 jaaa Jag undrar om man skulle kunna införa köpes, säljes och kanske bytes trådar? Alltså, det finns ju trots allt endel andvändare, visserligen finns ju tex blocket.se.. Men e bara en idé De finns ju många olika grejer man kan förhandla med, allt från skor till hus. Man vill ju inte lägga ut en hel annons för o sälja tex en slips.. Vad tycks om min geniella idé gott folk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 (redigerad) Finns mycket bättre ställen att annonsera på, dock har jag inget mot att folk gör det här också om de tror att det finns en köpare här på sajten. Menar du ett nytt 'köp o sälj'-forum, några officiella trådar eller bara tillåta trådarna i allmänt-delen? Redigerad 8 maj, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Jo, det var ju verkligen nå nytt du kom med nu. Men visst en tråd om du ska sälja något vore ju inte fel, skulle dock aldrig funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Detta är ett gtaforum Som Qouad säger, det finns redan sidor inriktade på köp och sälj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Jag har svårt att man kommer få något sålt genom det här forumet. Nu har jag visserligen sålt en tröja till Tweak, men det är en annan historia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts