Xazzi Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 hmm..Verkar som att rockstar har släppt en ny internet update till spelet, någon fix må tro? :-) v1.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 hmm..Verkar som att rockstar har släppt en ny internet update till spelet, någon fix må tro? :-) v1.1 Till vilken konsoll? Ps3 eller 360, eller båda? Om det är till Ps3 så har jag för mig att det är en fix som gör att spelet inte ska hänga sig vid laddningstiderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 7 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Till vilken konsoll? Ps3 eller 360, eller båda? Om det är till Ps3 så har jag för mig att det är en fix som gör att spelet inte ska hänga sig vid laddningstiderna. Bah. Ja, PS3. Någon länk till någon nyhet? ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Bah. Ja, PS3. Någon länk till någon nyhet? ;> http://www.gtagaming.com/news/comments.php?i=1375 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts