Joe Dirt Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Stor kunskap kräver inte alltid stor teve. Storleken är helt ok eftersom jag sitter väldigt nära, men upplösningen och skärpan skulle jag gärna ha HDTV för. Ser lite smått mysigt ut (Har själv inte så stor teve ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Mitt krypin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Negative Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 (redigerad) Här är min lekstuga som jag tillbringade 10h precis efter jag köpt VI 24.00 på mediamarkt Är ganska nyinflyttad så jag har inte hunnit skaffa riktiga högtalar stativ, men man tar det man har :S Hade dom monterade på väggen i mitt förra boende. Redigerad 9 maj, 2008 av Negative Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Haha lite popcorn och godispapper på golvet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Här är min lekstuga som jag tillbringade 10h precis efter jag köpt VI 24.00 på mediamarkt Är ganska nyinflyttad så jag har inte hunnit skaffa riktiga högtalar stativ, men man tar det man har :S Hade dom monterade på väggen i mitt förra boende. Åhh det ser mysigt ut Gillar färgerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Negative Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Hehe. Tack! Är mkt kvar att fixa innan det är som jag vill ha det. Men det är en bit på vägen iaf. Har ett ganska stort bil intresse också så pengarna räcker inte till det man vill alltid :/ Det gör inte ont i ögonen att spela på en 40" full HDTV http://img383.imageshack.us/img383/393/p1010224qg7.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xuande Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 http://data.fuskbugg.se/skalman01/--DSC00034.JPG LG - 32" har en exact likadan bara att min e 26". är det 1080p ocksâ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikq Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 (redigerad) ice cube Shiiiiiiiiiiiit vikka högtalare undrar vad du har för fönster som inte går sönder Redigerad 9 maj, 2008 av nikq Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 (redigerad) Hehe. Tack! Är mkt kvar att fixa innan det är som jag vill ha det. Men det är en bit på vägen iaf. Har ett ganska stort bil intresse också så pengarna räcker inte till det man vill alltid :/ Det gör inte ont i ögonen att spela på en 40" full HDTV Aha det är den där billiga tvn från siba. Min mormor har 2 likadana. Redigerad 9 maj, 2008 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Negative Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 (redigerad) Jag vet att det är lite störigt att den bara har 25000:1 i kontrast och att den har 100hz teknik osv. Men som du sa, det är ju den "billiga" tvn från siba. Så vad kan man förvänta sig ... Men om du frågar henne snällt kanske du får en utav dom. Jag lovar dom är bra. Redigerad 10 maj, 2008 av Negative Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasty Skrivet 11 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 (redigerad) Jodå, denna tråden kanske passar bättre på allmänt, moderatorna får själv avgöra. Har haft fullt upp att göra men jag kommer med en bild förhoppningsvis imorgon. Seså, se till att fota era spelhörnor gott folk, gillar bilderna hittils väldigt mycket! Dela med er av er "andra värld". Redigerad 11 maj, 2008 av Rasty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Ska nog ta å lägga upp en bild jag också Sitter i skolan för tillfället tyvärr bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 (redigerad) Har hela övervåningen i stort sätt för mig själv. Självklart är alla dörrar runt omkring mig stängda, och fönster täckta för att inte ljus skall komma in. Önskade dock att jag hade en LCD-TV men det känns jobbigt att lägga ut yttligare 4-5 000 för GTA IV. Aldrig skall morsan få kasta våran kära tvlampa som egentligen skall stå på TV'n, men det går ej nu. Nymodigheter. EDIT: Vi skall snart flytta. Kommer att lämna huset. Blä. Redigerad 12 maj, 2008 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hollow123 Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 har en exact likadan bara att min e 26". är det 1080p ocksâ? Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Black and White på grund av att bilderna är olika skarpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Black and White på grund av att bilderna är olika skarpa Ojdå, high-tech Ser riktigt nice ut dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kompis Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Adrian G, haha hur inreder du?? Ta de på rätt sätt nu bara, menar inget illa men kontrasten med en projektor och sen en inredning som ser ut som hos en normal mormor och morfar ser annorlunda ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/v72oma9895l3.jpg http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/e27p4wruat0f.jpg Black and White på grund av att bilderna är olika skarpa Rummet var ingen fager syn, men projektor är inte helt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Här är mitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Här är mitt Det temat har jag också på mitt ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts