Rasty Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Tänkte att vi kunde lägga upp bilder på våra spelhörnor där vi sitter och nöter sönder soffan och spelar tv-spel dagarna i ända. Har för närvarande ingen bild på min lilla hörna men jag återkommer med en bild så fort jag kan. Men nog med struntsnack, städa, släng allt skräp och ta bilder på er spelhörna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 (redigerad) Min spelhörna är kombinerad med min datorhörna BTW passar denna i Allmänt, jag skapar inte en spelhörna för GTA. Redigerad 7 maj, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Här är min väldigt nya spelhörna Eftersom jag köpte IV o mitt PS3 igår så har min bror ockuperat det så han fick ju vara med på bilden. Hade stolen vid min laptop innan men den är sjukt skön att sitta o lira IV i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Cool topic! ni ska få se min top notch spel hörna snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Cool topic! ni ska få se min top notch spel hörna snart Ska du smälla ihop en snabbt eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Min. Inte igång just nu dessvärre... =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Min. Inte igång just nu dessvärre... =/ OMG, NES! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 OMG, NES! Klart som korvspad! Samlar på 8-bitars. Min största pärla än så länge är mitt inplastade Zelda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Eftersom jag köpte IV o mitt PS3 igår så har min bror ockuperat det så han fick ju vara med på bilden. Hade stolen vid min laptop innan men den är sjukt skön att sitta o lira IV i Varför har han en medalj runt halsen och vad är den för? @Vice: Inplastat som i aldrig öppnat, som i: det bara ligger där utan att spelas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 @Vice: Inplastat som i aldrig öppnat, som i: det bara ligger där utan att spelas? Som en sann sammlare gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Varför har han en medalj runt halsen och vad är den för? @Vice: Inplastat som i aldrig öppnat, som i: det bara ligger där utan att spelas? Ja, klart. Fick ju pröjsa 2000:- för det så då tänker jag banne mig aldrig öppna det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Min. Inte igång just nu dessvärre... =/ Du och din alien... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Varför har han en medalj runt halsen och vad är den för? Det var något dom hade gjort i skolan, dom blev bästa landet så något skumt hade dom gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Min. Inte igång just nu dessvärre... =/ this I truly envy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 (redigerad) Som en sann sammlare gör! Du är en värdefull människa. Ja, klart. Fick ju pröjsa 2000:- för det så då tänker jag banne mig aldrig öppna det. Har ingen aning om vad värdet är på sådana grejer. Har du en version du spelar också eller? Om inte: Blir du aldrig sugen på att bryta den och tejpa igen? Jag menar...ingen kommer få veta ;O Du och din alien... Dina* Han har ju ett helt gäng. Det var något dom hade gjort i skolan, dom blev bästa landet så något skumt hade dom gjort Haha okej, höga tankar om brorsan hör jag. Redigerad 7 maj, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 sähär ser de ut för mig då jävligt stökigt haft fullt upp ett ta men blir att städa de snart fick inte me subwoofern 42"lcd ska de va http://www.forumbilder.se/images/3f2008125640A1c46.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 (redigerad) Du är en värdefull människa. Tack. fasst jag gissar på att du inte menar det. Redigerad 8 maj, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hollow123 Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 (redigerad) http://data.fuskbugg.se/skalman01/--DSC00034.JPG LG - 32" Redigerad 8 maj, 2008 av Hollow123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Stor kunskap kräver inte alltid stor teve. Storleken är helt ok eftersom jag sitter väldigt nära, men upplösningen och skärpan skulle jag gärna ha HDTV för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts