Adriian Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Är det någon mer än jag som tycker att det är alldeles för lätt att bli av med wanted-leveln? Innan stog jag på ett tag och sniprade några poliser på gatan nedanför, några helikoptrar dock upp men jag sköt ner alla tre. Jag hade fyra stjärnor i wanted-level när jag drog ner från taket, satte mig i en bil och körde iväg. Redan efter 500 meter var jag utanför wanted-arean och tio sekunder senare hade jag blivit av med min wanted-level. Jag har knappt upplevt en enda lång biljakt ännu, och jag har spelat i minst 25 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Har bara haft en stjärna men det var ju bara att köra sen var den borta, fast klart, det var ju bara en stjärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Vissa biljakter har varit lite småjobbiga för mig, har dock aldrig haft full pott i wanted stjärnor. Men ja, det är ganska lätt ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Det beror på omständigheter och område. Är det knepiga kurvor och trafikstockning på Algonquins polistätaste gator kan det vara svårt, men glid in i norra Alderney och du är av med snuten på nolltid. Ibland är det lätt att bli av med snuten, men vad jag stör mig på desto mer är att det är så lätt att bli efterlyst. Man kan ju inte göra ett skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Jag finner att mycket beror på tur. Till fots t ex finner jag det typ nästan omöjligt till fots tillochmed med bara en stjärna och destu fler stjärnor destu större område och poliserna verkar bli smartare ju fler stjärnor man har. Att det är enkelt, till bil, med bara en stjärna tycker jag är bra för polisen ser typ allt man gör. Man kan inte smälla någon på käften utan att bli efterlyst. Men jag tycker det är lite väl svårt att få mer än 2 stjärnor. Jag har inte haft mer än 4 stjärnor och då höll jag på med en massaker i typ en halv timme där jag säkert dödade 30 poliser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Jag tycker det nya systemet fungerar kanon! Någon som haft 6 st stjärnor än? Jag fick för en stund sedan uppleva 5 st och det var ganska ballt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Jag tycker det nya systemet fungerar kanon! Någon som haft 6 st stjärnor än? Jag fick för en stund sedan uppleva 5 st och det var ganska ballt Tror jag fick 6 stjärnor när jag stal en helikopter och åkte in över Alderney när jag inte låst upp stället än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Jag tycker det nya systemet fungerar kanon! Någon som haft 6 st stjärnor än? Jag fick för en stund sedan uppleva 5 st och det var ganska ballt Jag. Men jag har inte varit nere på marken och åkt runt med dom. 5st är max när jag gått / åkt omkring nere på marken. Jag ville ha en acheivment på 360 som heter "One Man Army" där man ska överleva en 6star wantedlevel i fem minuter. Jag tog en helikopter och flög över till en ännu icke upplåst ö. Sedan flög jag omkring och letade broar att flyga under och helt plötsligt så fick jag den acheivmenten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Slå mitt rekord på att vara under 6 stars wanted-level i 15 minuter. Min längsta jakt någonsin, dessutom på marken. Helt sjukt säger jag bara. Jag tycker dom fixat det galant. Jag brukar ofta dra mig efter 3-4 stjärnor bara för att få njuta av polisjakter. Visserligen är polisbilarna alldeles för sega ibland, men jag tycker dom fixat det bra. Sedan är det som Henki sa lite för lätt att bli efterlyst, tyvärr. Ett ljuddämpat vapen skulle fixa allt, men sådant finns inte så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Slå mitt rekord på att vara under 6 stars wanted-level i 15 minuter. Min längsta jakt någonsin, dessutom på marken. Helt sjukt säger jag bara. Jag tycker dom fixat det galant. Jag brukar ofta dra mig efter 3-4 stjärnor bara för att få njuta av polisjakter. Visserligen är polisbilarna alldeles för sega ibland, men jag tycker dom fixat det bra. Sedan är det som Henki sa lite för lätt att bli efterlyst, tyvärr. Ett ljuddämpat vapen skulle fixa allt, men sådant finns inte så.. Nja. Det skulle ju inte fixat allt. Då alla personer går ute mitt på gatan skulle folk ändå se kropparna. Men dom skulle iaf kunna göra så att man inte blev wanted om man dödade folk med sniper, om inte någon såg att man sniprade. Inte så jättekul att stå på ett skithögt tak och tio minuter efter att man gått upp dit dra av ett hs på någon för att sedan få en wanted-level och polisen vet att man är på taket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Mycket bättre system nu än i de gammla spelen. Nu har man i alla fall en ärlig chans att komma undan, tom. om du har 6 stjärnor! I de gammla spelen var du körd om du hade mer än en stjärna, du kunde inte komma undan. Men som andra sagt, lite för lätt att få en stjärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Mycket bättre system nu än i de gammla spelen. Nu har man i alla fall en ärlig chans att komma undan, tom. om du har 6 stjärnor! I de gammla spelen var du körd om du hade mer än en stjärna, du kunde inte komma undan. Men som andra sagt, lite för lätt att få en stjärna. Jag förstår inte vad alla fått det ifrån. Jag brukade alltid komma ifrån polisen vid en stjärna, och nästan alltid vid två och tre stjärnor. Hände att jag kom ifrån när jag hade fyra stjärnor också. FFS det var ju bara att köra in i en PnS. Sedan fanns det ju stjärnor man kunde ta för att minska wantedleveln med en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Ja, verkligen mycket bättre än de gammla spelen. Som sagt, man har en chans. Man kan komma undan vilket man inte kunde i de gammla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Jag förstår inte vad alla fått det ifrån. Jag brukade alltid komma ifrån polisen vid en stjärna, och nästan alltid vid två och tre stjärnor. Hände att jag kom ifrån när jag hade fyra stjärnor också. FFS det var ju bara att köra in i en PnS. Sedan fanns det ju stjärnor man kunde ta för att minska wantedleveln med en. Jag kom då aldrig ifrån 2+ stjärnor. Visst, stjärnorna fanns och utan dom hade det varit omöjligt. Men 2+ stjärnor var död för mig och flera andra. Hatade systemet, men kunde leva med det. Mycket, mycket bättre nu när man kan fly från 4-5 stjärnor utan att det känns omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 När jag tog en helikopter och flög över till en ö jag inte fick vara på fick jag sex stjärnor. Jag flög ut till havs, så långt ut jag bara orkade, men jag var alltid i centrum av cirkeln, och ingen helikopter följde efter mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Är det någon mer än jag som tycker att det är alldeles för lätt att bli av med wanted-leveln? Innan stog jag på ett tag och sniprade några poliser på gatan nedanför, några helikoptrar dock upp men jag sköt ner alla tre. Jag hade fyra stjärnor i wanted-level när jag drog ner från taket, satte mig i en bil och körde iväg. Redan efter 500 meter var jag utanför wanted-arean och tio sekunder senare hade jag blivit av med min wanted-level. Jag har knappt upplevt en enda lång biljakt ännu, och jag har spelat i minst 25 timmar. Åkte runt i 45 minuter idag i en båt med full wantedlevel. Nästan omöjligt att komma undan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Skumt att alltid min wanted-level försvinner direkt. Föhoppningsvis bättrar sig polisen, annars stämmer jag staten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 (redigerad) Jag förstår inte vad alla fått det ifrån. Jag brukade alltid komma ifrån polisen vid en stjärna, och nästan alltid vid två och tre stjärnor. Hände att jag kom ifrån när jag hade fyra stjärnor också. FFS det var ju bara att köra in i en PnS. Sedan fanns det ju stjärnor man kunde ta för att minska wantedleveln med en. Gick inte. hade du mer än en så slocknade de inte Om man inte åkte in i en PnS det vill säga. Redigerad 6 maj, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Lite lätt är det att bli efterlyst. En polis gick 1 meter bakom mig, och jag testade att slå rakt ut i luften. Det såg tydligen polisen som ett brott, sen skulle jag låsas in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Ja, det är för lätt att bli efterlyst men det är också för lätt att bli av med snuten imo. Jag tycker ändå att det här nya systemet är lite bättre än det som använts i tidigare spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts