Hvl10nh Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 I en utav trailerna ser man på en skylt att man kan åka till vice city och nu vänder jag mig till folk som klarat långt i spelet. Kan/kommr man kunna åka till Vice city i GTA IV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 I en utav trailerna ser man på en skylt att man kan åka till vice city och nu vänder jag mig till folk som klarat långt i spelet. Kan/kommr man kunna åka till Vice city i GTA IV? Jag har klarat det, och nej. Det kan du inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Min bror sa efter att ha läst game reactors tidning att det skulle komma ett till GTA som är mer inriktat på Vice city typ, förstod inte fullt vad han babblade om men, who knows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 6 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Jag har klarat det, och nej. Det kan du inte. Tack för suuuuper snabbt svar men vad synd att det inte går I SA kunde man ju åka till Liberty city trodde då att man skulle kunna åka till Vice city i det här spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Tack för suuuuper snabbt svar men vad synd att det inte går I SA kunde man ju åka till Liberty city trodde då att man skulle kunna åka till Vice city i det här spelet Jao det är lite synd. Får se om R* har några tankar på Vice City i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Tack för suuuuper snabbt svar men vad synd att det inte går I SA kunde man ju åka till Liberty city trodde då att man skulle kunna åka till Vice city i det här spelet Man kunde väl bara åka till LC från SA om man typ "fuska" eller har jag fel? Utanför ett uppdrag då såklart.. tror det fanns ett sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 6 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Hoppas! det var från den staden jag fick alla mina sköna GTA drömmar=). Men de kanske har börjat om, så nästa spel blir ett GTA Vice city blabla, hoppas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 (redigerad) Man kunde väl bara åka till LC från SA om man typ "fuska" eller har jag fel? Utanför ett uppdrag då såklart.. tror det fanns ett sånt. Nope inget fusk, du får ett uppdrag att döda någon i Marco's Bistro (tror det hette så?) har jag för mig. Hoppas! det var från den staden jag fick alla mina sköna GTA drömmar=). Men de kanske har börjat om, så nästa spel blir ett GTA Vice city blabla, hoppas Håller med, riktigt sköna minnen ifrån Vice City, 80 talet liksom. Men jag mest minnen från GTA III, vilket som var min favorit del i GTA serien, men nu är det GTA IV. Redigerad 6 maj, 2008 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Nope inget fusk, du får ett uppdrag att döda någon i Marco's Bistro (tror det hette så?) har jag för mig. Man kan ta sig dit annars också, genom att flyga med en jetpack genom taket i gymmet. På sätt och vis kan man kalla det för fusk, om inte annat så är det väl enklaste sättet att få tag på en jetpack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Man kan ta sig dit annars också, genom att flyga med en jetpack genom taket i gymmet. På sätt och vis kan man kalla det för fusk, om inte annat så är det väl enklaste sättet att få tag på en jetpack. Oooh, så pass. Jag "fuskade" dock aldrig i SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Man kan ta sig dit annars också, genom att flyga med en jetpack genom taket i gymmet. På sätt och vis kan man kalla det för fusk, om inte annat så är det väl enklaste sättet att få tag på en jetpack. Vad jag minns gick det inte att ta med sig jetpacken in i byggnader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Vad jag minns gick det inte att ta med sig jetpacken in i byggnader Tror det var kombinerat med blue hell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Vad jag minns gick det inte att ta med sig jetpacken in i byggnader Man skriver ju in jetpack-fusket inne i byggnaden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Min bror sa efter att ha läst game reactors tidning att det skulle komma ett till GTA som är mer inriktat på Vice city typ, förstod inte fullt vad han babblade om men, who knows. Men nej... De spekulerade kring att expansionerna som kommer till Xbox 360 kan bli ungefär lika stora som Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Man skriver ju in jetpack-fusket inne i byggnaden... Han syftar på att du måste fuska för att kunna få jetpack inne i byggnaden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Han syftar på att du måste fuska för att kunna få jetpack inne i byggnaden... Ja, det var ju det jag skrev också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 (redigerad) Jag var på stället där man såg skylten att man kunde åka till VC i trailern. Fast i spelet var den inte där :/ Så det kanske var nått R* hade tänkt med från början, men vad vet jag ^^ Redigerad 7 maj, 2008 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Jag var på stället där man såg skylten att man kunde åka till VC i trailern. Fast i spelet var den inte där :/ Så det kanske var nått R* hade tänkt med från början, men vad vet jag ^^ Det var bara en reklamskylt, det fanns ingenting som stödde idén att man skulle kunna åka dit själv i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts