noak Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 (redigerad) Jag har klarat själva storyn på gta iv men har ändå 40% kvar av spelet. Vad ska man göra för att komma vidare? Det ända jag kan göra nu är att ta assasin uppdrag. Har kört ca 5 st men man kommer inte vidare från det ? Någon som vet ? Redigerad 6 maj, 2008 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zundell Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 gör alla assasin uppdrag sen kan du följa http://www.wikicheats.com/index.php/Grand_...360/Walkthrough Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Brukar aldrig reagera på spoiler men f***n vad dum du är! Nu vet jag EXAKT hur mycket som är kvar av storyn!!! Gaah vad besviken jag blir! Har bara 30% kvar, max! Man skriver inte en sådan topictitel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 han har fel det är mera jag har listat i faq hur många % det är. och ja lite dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Vilka personer dödade du under spelets gång, och vilka "räddade" du? Helt enkelt, vilka val gjorde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 JÄVLA IDIOT VAD JAG BLIR SUR. Håller med Vice till 100% jävla procent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan någon admin göra om topic titeln. FÖRFAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 JÄVLA IDIOT VAD JAG BLIR SUR. Håller med Vice till 100% jävla procent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan någon admin göra om topic titeln. FÖRFAN you come here, you see large text.. jump over everything and state opinion, ente bro den dära Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Har censurerat lite. noak, tänk på att vara diskret när du skriver ut sånnt här, som du ser förstörde en sån här detalj med upplevelsen för vissa. Använd spoiler-taggen i "Insert Special Item" och läs reglerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts