Gosif Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Jag hörde någonstans att en ny affär öppnas när man klarat alla uppdrag, att den affären heter Didier Sachs.. Saken är den att jag har redan handlat kläder därifrån innan alla uppdrag var avklarade.. Har för närvarande ett kvar till 100% avklarade uppdrag Någon annan hemlighet som öppnas, nåt klädplagg över huvudtaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Jag hörde någonstans att en ny affär öppnas när man klarat alla uppdrag, att den affären heter Didier Sachs.. Saken är den att jag har redan handlat kläder därifrån innan alla uppdrag var avklarade.. Har för närvarande ett kvar till 100% avklarade uppdrag Någon annan hemlighet som öppnas, nåt klädplagg över huvudtaget? Nepp, ledsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gosif Skrivet 6 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Nepp, ledsen Så det finns inget som öppnas när jag når målet? Skumt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Så det finns inget som öppnas när jag når målet? Skumt.. Det finns en hydra och en pansarvagn vid CJ:s hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Det finns en hydra och en pansarvagn vid CJ:s hus. Om man får 100% på hela spelet och inte bara storyn, ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Om man får 100% på hela spelet och inte bara storyn, ja Rubriken säger vid 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts