GTA3 freak Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Jag undrar var kan man ladda ner en hastighetsmätare? Och finns det något sätt att göra dff filer mindre eftersom jag har laddat ner en BMW M5 som ersätter Sentinel fast jag kan inte få den att ersätta en annan bil eftersom att den är för stor på sina 700 kb, och då ska man inte tala om Vipern som är på 2800 kb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Ingen aning. Men har du en Viper på 2 MB? Jag har inte ens 500 kb i min gta3.img Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Ingen aning. Men har du en Viper på 2 MB? Jag har inte ens 500 kb i min gta3.img Ja den är nästan 3 mb. Jag har en bild här: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload9/IMGtool1.JPG Jägaren har du laddat ner några bilar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Ja den är nästan 3 mb. Jag har en bild här: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload9/IMGtool1.JPG Jägaren har du laddat ner några bilar då? Japp, men för många. Spelet krasha stup i kvarten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Japp, men för många. Spelet krasha stup i kvarten! Jag hade också samma problem när jag hade för måga. Kunde typ bara köra i några minuter. Speciellt vid Phils ställe var det känsligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 Jag undrar var kan man ladda ner en hastighetsmätare? Och finns det något sätt att göra dff filer mindre eftersom jag har laddat ner en BMW M5 som ersätter Sentinel fast jag kan inte få den att ersätta en annan bil eftersom att den är för stor på sina 700 kb, och då ska man inte tala om Vipern som är på 2800 kb. har typ sett en på gta3.net.. där kan du leta bland alla mods Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 Ok ska kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts