Robban380 Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 (redigerad) s Redigerad 12 januari, 2017 av Robban380 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Inte ens kul att gibba konsoll spel så länge : p Fast sen har jag inte testat IV än så ska inte säga något, kanske är något speciellt med detta GTA't ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ruffy Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 9 timmar eller någonting sånt. Satt och lirade med en polare på landet. Från typ 18 till typ 03... Helvete vilket slöseri med tid det låter som. But it was truly awesome. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Ungefår 5h spelade jag, mitt rekord är 7h med cod4:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Ca 4-5 timmar skulle jag tro, brukar inte ta tiden hur länge jag spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Ca 4-5 timmar skulle jag tro, brukar inte ta tiden hur länge jag spelar. Longest game streak - 00:00:00 finns i stats. -- 4-5 timmar, sen har alltid någon kompis ringt eller liknande och vi har gått ut i det fina vädret . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Longest game streak - 00:00:00 finns i stats. Åfan, det visste jag inte om. Ska ta mig en titt senare då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 3 timmar och 27 minuter tror jag det var. Brukar inte spela så mycket i sträck utan mer i 'slices'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kimpan24 Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Gick och kollade nyss och det visade 3 timmar och 12 minuter. Sitter inte heller så ofta och spela, blir att jag sätter mig när jag har tid och lust Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Fast sen har jag inte testat IV än så ska inte säga något, kanske är något speciellt med detta GTA't ; ) Skojar du eller? 3 timmar och 27 minuter tror jag det var. Brukar inte spela så mycket i sträck utan mer i 'slices'. Det ger så mycket känsla att stänga av, göra något och sen komma tillbaka till det underbara spelet igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts