Vice. Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 (redigerad) Vote: 5-6 Timmar För att vara exakt: 5 timmar, 9 minuter och 24 sekunder. Slog det gammla rekordet som var runt 3 timmar igår. Redigerad 6 maj, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 4-5 timmar, orkar inte kolla exakta siffran just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Mer än 10 timmar. 11:44/45 eller någonting åt det hållet. Men då kanske jag var afX(box) en/en och en halv timme också. Spelade väldigt mycket runt valborg då jag var sjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Mitt längsta var nog igår, ca 7-8 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 07:13:48, så länge spelade jag igår.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Nu vet man ju vad man har att klå Fick tag i ett IV idag efter mitt beslut till en PS3, shit vad det var svårt, fick tillslut, efter att ha varit i affären två gånger syn på att det jag letade efter fanns paket med konsoll o IV, trodde det var kört Det måste ha gått åt riktigt fort, detta var den ända butiken i trelleborg som hade det, och det var ju då bara med konsoll. Poppis game detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 3-4 Timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 2-3 Timmar 2 och en ½ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 09:20:43, första dagen AFK i max trekvart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 5-6 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 09:20:43, första dagen AFK i max trekvart. Jisses vilken spelnörd du är... *börjar ladda upp för mitt 10-timmars-spel-maraton* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Haha hoppar in med ynka 1h 39m 29s, första gågen dock och kände att jag Måste få gjort lite saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Jisses vilken spelnörd du är... *börjar ladda upp för mitt 10-timmars-spel-maraton* Det vore intressantare att posta frågan i WoW-tråden (eller den gamla SRO-tråden ) Där borde det dyka upp en hel del över 12 timmar. (Natt-LAN FTW) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Vote; 3-4 timmar. "MiRRe" - bor du i trellehulla som mig? har du msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Vote; 3-4 timmar. "MiRRe" - bor du i trellehulla som mig? har du msn Du måste skämta, du bor i Trelleborg shiiit Im Chocked. Trodde ingen mer här bodde i denna hålan.. I give you a PM.... Sry for Off topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Jisses vilken spelnörd du är... *börjar ladda upp för mitt 10-timmars-spel-maraton* Åja, jag har allt haft ett medel på 8 timmar sen dess, ska du veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 12 timmar ... något. Tog dock en paus på en halvtimma - 45 minuter så jag säger 11 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 uh-oh såg att jag spelat i 4 timmar och 25 min i sträck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 1 timme och 43 minuter ungefär. Har varit ganska upptagen med studier den senaste tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 7 typ... e-pe... nänä... . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts