Vice. Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Japp, någon som vet? Edit: Doh, stavfel. Feta fingrar. >< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 "Heli tours" finnes nere vid högra hörnet av Algonquin. Skjut piloten som sitter i och helikoptern är din. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 "Heli tours" finnes nere vid högra hörnet av Algonquin. Skjut piloten som sitter i och helikoptern är din. Hmm, men där finns ingen. Måste ringa min polare för att han skall komma med en. Edit: Du hade rätt. Ursäkta Tusen tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Det finns en väldigt långt norrut på Alderney, på någons privata tomt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 (redigerad) Var kan man få tag på den välutrustade () helikoptern? Redigerad 6 maj, 2008 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Var kan man få tag på den välutrustade () helikoptern? Hos Naken Janne så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaD_MonkeY Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Var kan man få tag på den välutrustade () helikoptern? Den spawnar på en Helipad på polis huset vid ditt safehouse på den 2'dra ön där är iaf ett av ställena jag sätt den på! du kör/går till vänser direct du kommit ut ur ditt "hem" håll dig på den vägen bara rakt fram du lär inte missa polis stationen! mellan Albany ave och san juan road tror jag det är, om jag kan tyda kartan rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts