vaniljbusen Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Undrar om Romans sidojobb (där man kan ringa han för att köra taxi) kommer tillbaka efter "the mansion" brann ner? Jag hann inte med att göra alla innan dess, eller har det någon betydelse för att få 100%? Vilket jag tror // Patrick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Undrar om Romans sidojobb (där man kan ringa han för att köra taxi) kommer tillbaka efter "the mansion" brann ner? Jag hann inte med att göra alla innan dess, eller har det någon betydelse för att få 100%? Vilket jag tror // Patrick Oja, du behöver inte oroa dig. När allting brinner ner flyttar han firman till Algonquin, och fortsätter därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Oja, du behöver inte oroa dig. När allting brinner ner flyttar han firman till Algonquin, och fortsätter därifrån. Va? jag försökte ringa och fråga om att jobba för han men det gick inte (efter att han flyttat till Algonquin förstås ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 (redigerad) Va? jag försökte ringa och fråga om att jobba för han men det gick inte (efter att han flyttat till Algonquin förstås ) Han kommer att slå dig en signal när firman är uppe igen. Redigerad 6 maj, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Man behöver inte göra uppdragen för att få 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vaniljbusen Skrivet 6 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Okej, sweet! Tack för alla svar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Han kommer att slå dig en signal när firman är uppe igen. Jojo, han har gjort det men jag kan inte köra taxi för honom längre, bara beställa en av hans bilar att åka med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts