VickeX Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 (redigerad) Ni som lirat Vice City vet att glassbolaget Cherry Poppers inte riktigt bara inriktar sig på glassförsäljning direkt. Glassbilen för Cherry Poppers, "Mr.Tasty" är ju nu tillbaks i LC, och visst är den creepy? Har ni inte åkt i en, gör det. Testa "sirenen". Det finns en bunt olika. Varav dom flesta är delvis kända småsnuttar, som enligt mig är känns väldigt skrämmande. Som någonting som kan vara i ett tomt rum i ett spökhus i en skräckfilm. Sedan är inte kvalliteten på högtalarna och därmed ljudet på topp heller. Den är verkligen läskig. Tänkte få det sagt. Föresten. Fick man veta speciellt mycket om glassbolaget i VC? Någon som har lust att förklara lite? Edit: Jag tycker också att det känns som så att låten (på sirenen (är det siren eller syren eller hur är det egentligen?)) går snabbare och snabbare desto snabbare man kör med bilen. Redigerad 5 maj, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Låter intressant, får testa att jacka en sådan och lyssna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Tänkte få det sagt. Föresten. Fick man veta speciellt mycket om glassbolaget i VC? Någon som har lust att förklara lite? Det ända man fick veta, var väl att dom hade knark i glassen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Det ända man fick veta, var väl att dom hade knark i glassen? Jo. Det är det jag visste också. Men jag tänkte om det kanske fanns / finns någon bakgrundshistoria eller någonting? Vad har fått rockstar att vilja få den läskig nu (om den nu är det, eller om jag bara fantiserar)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dravinski Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Haha märkte precis detta själv med efter att ha hittat en glassbil parkerad när man va ute och spanade efter en motorcykel:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Det roliga med glassbilen är att musiken går precis som bilen. Bilen går snabbt <> musiken går snabbt Bilen backar <> musiken går baklänges och låter ganska weird Det roligaste är att backa lååååångsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Det roliga med glassbilen är att musiken går precis som bilen. Bilen går snabbt <> musiken går snabbt Bilen backar <> musiken går baklänges och låter ganska weird Det roligaste är att backa lååååångsamt. Ja. Jag tycker det är creepy. Ingen mer som tycker att musiken och hela stämningen över Mr.Tasty är skrämmande? Jag fick syn på den mycket tidigare än jag tog den. Och när jag tog den var det mörkt och dystert och regnade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts