Gosif Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Hittar dock inte själva reviewen, den ligger ute på youtube någonstans. Kan någon veta ungefär vad den heter? Nån slags pop.. Kvinna som sjunger på ryska eller iaf nåt språk ifrån öst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 (redigerad) Hittar dock inte själva reviewen, den ligger ute på youtube någonstans. Kan någon veta ungefär vad den heter? Nån slags pop.. Kvinna som sjunger på ryska eller iaf nåt språk ifrån öst. Utan att sökt eller någonting sådant så får jag gissa på Ruslana - Wild Dances (länk!). Om det inte är den så kan jag söka lite. Och du får gärna hitta reviewen också. Edit: Välkommen till forumet. Hoppas du stannar och trivs! Redigerad 5 maj, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Utan att sökt eller någonting sådant så får jag gissa på Ruslana - Wild Dances (länk!). Om det inte är den så kan jag söka lite. Och du får gärna hitta reviewen också. Edit: Välkommen till forumet. Hoppas du stannar och trivs! Japp, hon sjunger på ukrainska faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Japp, hon sjunger på ukrainska faktiskt. Så vitt jag vet så är hon ukrainsk (?), men sången är engelska blandat med ett påhittat språk (ord från massor av olika länder. Vanliga ord och blandade. Ungufär "fetcrap" (dåligt exempel, men ändå). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Delinz Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=8txk6EhYZKA denna kanske? hahahaha bästa låten i hela GTA IV lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 (redigerad) http://www.youtube.com/watch?v=8txk6EhYZKA denna kanske? hahahaha bästa låten i hela GTA IV lätt Den är bra. Tack föresten. Inte pallat att använda Zit. :ph34r: Edit; Är inte det den första låten man får höra i spelet? Jag fick höra den när jag satte mig i Romans taxi i början av spelet och jag märkte att den även var på när min bror startade ett eget game. Inte möjligtvis så för er också? Redigerad 5 maj, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 (redigerad) den e ju så klockren Ein zwei drei schicky schicky schweine Jo, jag hörde den också när jag körde Roman första gången, eller när han hämtade en rättare sagt. Redigerad 5 maj, 2008 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts