Vice. Skrivet 10 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 (redigerad) Ok, måste bara fråga en sak. Finns en Liten chans att jag kommer köpa ett Xbox 360 Arcade och GTAIV imorgon, och man kan bestämma träff med folk över internet? Betyder detta att man kan bestämma träff med någon för att sedan mörda dem? Nix. Kommer bara stå: You scared *X när du skjuter dem. * X = Namn på flickvän Redigerad 10 maj, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Kiki är inte lite instabil. "Do your Whore like thoes pants?" "You look like a pimp." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 (redigerad) *gone* Redigerad 10 maj, 2008 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 (redigerad) Men om man kör över daten, då? Redigerad 10 maj, 2008 av Rixxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Men om man kör över daten, då? Måste du just döda en dejt? Kan du nu inte om du måste välja random på gatan o föjla efter lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Låt säga att man datar en tjej som börjar terrorisera en med SMS och samtal så att man inte står ut längre. Då går det väl att stämma träff med dem, ta dem till någon enslig plats och döda dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Låt säga att man datar en tjej som börjar terrorisera en med SMS och samtal så att man inte står ut längre. Då går det väl att stämma träff med dem, ta dem till någon enslig plats och döda dem? Kiki, eller? Det går att dumpa dem via mobilen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Det går att dumpa dem via mobilen också. Varför det när man kan sköta det "professionellt" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SnakeEater Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Ingen som lyckats dejta Miss Understood? Tycker hennes beskrivning av vad hon gillar och inte gillar är lite diffus, man vet inte vad man ska göra. Och kan man bara dejta en gång och får man negativt svar så går det inte att skicka ny ''ansökan''? Någon som har en ''lathund''/guide av vad alla gillar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SnakeEater Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Går det bara att skicka dejtansökan en gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Går det bara att skicka dejtansökan en gång? Nej, det går att göra flera gånger på vissa efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
criille Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Jag råkade missa tiden med lawchick och nu finns hon inte längre att på dateing siten heller, äre kört för mig nu eller? Stämmer det att man bara har 1 chans? För jag har väntat länge men hon dyker inte upp på nån dateing sida eller ringer , så jag kanske måste börja om skiten om jag nu "måste" dejta henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Jag råkade missa tiden med lawchick och nu finns hon inte längre att på dateing siten heller, äre kört för mig nu eller? Stämmer det att man bara har 1 chans? För jag har väntat länge men hon dyker inte upp på nån dateing sida eller ringer , så jag kanske måste börja om skiten om jag nu "måste" dejta henne? Måste och måste, det beror på om du vill kunna ringa henne och bli av med lite Wanted stjärnor ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Är det bara Lawchick och Sobohoe som man kan fixa en date med från internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Nån som lyckats dejta Undercover Lover eller? Skulle vara kul att se vad det var för en filur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Nån som lyckats dejta Undercover Lover eller? Skulle vara kul att se vad det var för en filur... Undercover Lover är Michelle . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Undercover Lover är Michelle . Ahaa! Eller Karen menar du va? Haha! Eller vad vet jag - det kan vara ett påhittat namn det med - har ju inte klarat ut spelet än, så fortfarande finns det frågetecken.. Hur som hellst kul att jag mailade henne under tiden som hon dejtade Niko! Hon lär ju ha blivit skapligt pissed över att hennes date raggade runt på andra brudar över näte, fast fan... Det är bara ett spel trots allt! Känns som man spelat en aning för mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts