Renard Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Hur föredrar ni att spela ert GTA IV? Singelplayer eller Multiplayer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Kör båda lika mycket. MP är bara för gött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Det går knappt att "föredra" att spela något av dem. Ibland är suget efter fortsättningen på storyn väldigt stort om det just hänt nåt spännande, ibland är man trött på alla SP-kompisar som ringer och tjatar och så spelar man MP med Gtasajtare istället! Båda är jäkligt roliga, men just nu är det SP som dominerar för att jag inte kört klart storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Vart är allternativet "Vet ej"? Jag har inte provat multiplayer än. =/ Vote: Singelplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Klarat storyn, så det blir väll multiplayer för mig Vote: Multiplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 SP just nu. Men när storyn är slut och jag verkligen tröttnat på spelet kommer jag börjar köra MP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 SP, men lär väl bli en hel del MP när storyn är slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 (redigerad) Trots att jag inte har spelet än så rösatde jag på singleplay. Jag vet ju trots allt ganska säkert att jag kommer köra det mer än multiplayer, så... ^^ Fast å andra sidan kanske det blir en hel del multiplayer när jag klarat spelet och börjar tröttna på singleplayer. Redigerad 6 maj, 2008 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Meccano Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 (redigerad) Det blev SP för min del eftersom jag inte har Live till min 360. Visst går man miste om en del men jag gillar inte MP plus att jag anser inte att jag ska behöva betala en massa för att få tag på sånt som borde funnits med i *insert random game* redan från början. Redigerad 10 maj, 2008 av Mr Meccano Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Det blev SP för min del eftersom jag inte har Live till min 360. Visst går man miste om en del men jag gillar inte MP plus att jag anser inte att jag ska behöva betala en massa för att få tag på sånt som borde funnits med i *insert random game* redan från början. Du får med Live i en månad i 360-versionen, om den är köpt det vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts