jacobyshaddix Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 tjaa, min brorsa spelade lite på mitt GTA IV och tryckte på NEW GAME, någon som vet ifall man kan få tillbaka gammalt spel data? spaanks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 tjaa, min brorsa spelade lite på mitt GTA IV och tryckte på NEW GAME, någon som vet ifall man kan få tillbaka gammalt spel data? spaanks Kan inget såntr, men tips om nån ska hjälpa dig: skriv vad du spelar på för konsoll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jacobyshaddix Skrivet 4 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Kan inget såntr, men tips om nån ska hjälpa dig: skriv vad du spelar på för konsoll Spelar på PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Tryck Load? Har du sparat över din gamla fil finns det inget man kan göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts