Seemer Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 http://www.airspace.tk/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Coolt, är medlem där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 CöÖlt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 (redigerad) Om ni går in på motståndare så syns alla som är medlemar och jag heter SAS (Eller mitt företag rättaresagt) FlighTech är Hultan Redigerad 2 mars, 2003 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Jag har upptäckt en bugg, om man klickar på en tilläggsprodukt men inte har tillräckligt med pengar för att köpa den så försvinner produkten från listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Ja é me! hehe, 'gtz Sajten AB' Mitt företag heter Sikama AB På riktigt jobbar min pappa där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Fan vilken dålig! De stog när jag startade ett plan från Stockholm till Aten Total vinst: 10000:- men när jag köpte nåt för 10000:- stog de "du har inte råd" å så hände buggen som Arvid sa... Sen när jag köpte för 8000:- funkade de inte... Jag rekommenderar den inte. Å man får inte veta hur mycke pengar man har heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Seemer Skrivet 3 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 Tack för buggtipset, jag jobbar på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 Verkar ballt!Fortsätt utveckla det så blir det ännu bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 Jag startade enb flygning just nu men jag kunde inte välja destination!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 (redigerad) jag kan inte logga in....jag blev medlem nyss... det står bara att det är felacktiga uppgifter fast det inte är det.. Redigerad 3 mars, 2003 av siggge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 Tack för buggtipset, jag jobbar på det... È du han webmaster på airspajs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 jag kan inte logga in....jag blev medlem nyss... det står bara att det är felacktiga uppgifter fast det inte är det.. Jag heter Hunter om jag skriver in 'hunter' funkar det inte Skriver jag 'Hunter' funkar de.. Den é skänslig på små å stora bokstäver!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 Jag heter Hunter om jag skriver in 'hunter' funkar det inte Skriver jag 'Hunter' funkar de.. Den é skänslig på små å stora bokstäver!! :'( jaja okey!tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts