Pain To ThE MaX Skrivet 25 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2002 Jag vet inte vilken jag tror blir bättre men jag tycker MAFIA verkar vara bra men GTA är (brukar) alltid vara bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2002 jag tror att VC kommer bli roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2002 Det här säger det mesta Mafia ungefär 20 uppdrag VC ungfär 140 uppdrag Och lite annat som är bättre i VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2002 Mafia verkar ju vara ungefär som GTA3... men GTA3 börjar bli gammalt... GTA: VC kommer i sin tur vara mycket bättre och större än GTA3. Lätt att GTA: VC vinner! Jag tror inte heller det kommer att vara kul att åka omkring i bilar som går max 30 km/h. <_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2002 Jag tycker att GTA1 fortfarande håller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2002 Jag tycker att GTA1 fortfarande håller nja. grafiken var ju inte ens bra när det släpptes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2002 nja. grafiken var ju inte ens bra när det släpptes. Man ändrar ju naturligtvis upplösningen till 800x600, då blir grafiken ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2002 Man ändrar ju naturligtvis upplösningen till 800x600, då blir grafiken ok nja. det tycker jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2002 Det är inte grafiken som räknas det är spelglädjen.....Mario World inte bra grafik men jag spelar det ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 Det är inte grafiken som räknas det är spelglädjen.....Mario World inte bra grafik men jag spelar det ibland spelglädjen blir ju större om grafiken är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 27 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 Asså först av allt...jag snackar om GTA:VC och MAFIA och ni kommer med GTA1. Sen...att mafia bara kommer att ha 20 uppdrag men multiplayer kommer ju senare så det blir svårt att tröttna. Och sen...så har kör man bilarna i MAFIA: Lägg på 1:an sen 2:an ända till superknappen så att bilarna går i maxfart! Då åker de i 10 km/h Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 27 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 Här sitter vi o gottar oss åt VC!!!!!! tänk bara tänk om det inte kommer till PC. Driver 2 gjorde det ju inte o det var ju en storsäljare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 Nu tycker man att D2 suger... <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2002 Fick nya numret av PC Gamer idag och det första jag gjorde var att kolla in recensionen på Mafia........och det verkade ju bra......dessutom fick det exakt samma betyg som GTAIII fick på PC för några månader sen....95%(Av feghet skulle jag tro) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2002 det tror jag med, för om dom hade satt 94% / 96% hade folk fråga dom om det var sämre/bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 (redigerad) men snälla nån, VC kommer vara och är överlägset, så enkelt är det Redigerad 9 januari, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 men snälla nån, VC kommer vara och är överlägset, så enkelt är det Dra inte upp gamla ämnen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 jooooooooooo kul skoja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe_Ioe Skrivet 10 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2003 Vajs sitty Rokkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts