seadreamers Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 När jag startar ett Wu Zi Mu uppdrag i San fierro står det "you need more practice underwater" eller nåt. hur får man skillz på att dyka ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Du simmar under vattnet. Efter ett tag så går det att göra uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seadreamers Skrivet 4 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 märker man när man är "bra på att dyka"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 märker man när man är "bra på att dyka"? Din lung capacity går upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Eller så använder du trainer för att få max i det du behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Eller så använder du trainer för att få max i det du behöver. Onödigt att fuska på en sådan lätt sak... Hoppa i vattnet, simma under vattnet... Låter inte så svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Hehe men tar ju hundra år för det där xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Finns det nån speciell procent man ska komma upp i? Jag minns att jag pumpade upp rätt rejält till det uppdraget, det tog en timme att spela innan jag kunde köra uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seadreamers Skrivet 5 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Tack för tipsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Ytterligare ett tips är att inte simma runt medan du är under ytan eftersom det gör att mätaren går ner snabbare. Ta två eller tre fulla simtag rakt ner och sen flyt upp. Jag tror att lungkapaciteten behöver uppgraderas runt 4 snäpp innan du kan göra uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts