GiZmo Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Profilen har inga inlägg vad jag kan se, varför inte bara glömma bort den? Blir väldigt svårt att få tillbaka den om du inte kan bevisa att det är du som står bakom profilen. Man kan inte se trådar/posts när man kollar i profilen.. broken.. FIX IT hultan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 (redigerad) Profilen har inga inlägg vad jag kan se, varför inte bara glömma bort den? Blir väldigt svårt att få tillbaka den om du inte kan bevisa att det är du som står bakom profilen. Du har så rätt. Jag vet inte hur jag skall kunna bevisa att den är min, det är min. Det är allt jag kan säga/göra just nu. VickeX, du har rätt, jag lämnade lite posts här och var när jag använde den profilen. När jag besökte Nonanin för ett litet tag sedan, så kunde jag se vilka poster jag hade skapat, men nu går det inte. Om det nu skulle finnas något att göra för att få 'igång' den igen, så vore det great. Det är ju inte direkt livsviktigt dock. Redigerad 28 maj, 2008 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Om ni menar inlägg asså posts som han gjorde med sin andra användare så kan jag iallafall se dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Äsch, vad fasiken. Ska det verkligen KOSTA att byta namn? Okej, hemsidan kanske kostar förresten.... Bra pris iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Äsch, vad fasiken. Ska det verkligen KOSTA att byta namn? Ja, så att folk inte impulsbyter hejvillt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Man kan inte se trådar/posts när man kollar i profilen.. broken.. FIX IT hultan Alla trådar/posts som skapades efter senaste uppdateringen går att se, det innan får man kolla i "View all posts..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Nån som tycker jag ska ha kvar mitt namn? Eller ska ja kanske byta? Va sägs om: KORV_STROGANOFF_MED_RIS ? Eller kanske: Beaver_de_luxe? Eller kanske Totenkopf, eller Angriff? Finns så jeffla mkt o välja mellan 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Nån som tycker jag ska ha kvar mitt namn? Eller ska ja kanske byta? Va sägs om: KORV_STROGANOFF_MED_RIS ? Eller kanske: Beaver_de_luxe? Eller kanske Totenkopf, eller Angriff? Finns så jeffla mkt o välja mellan Döp om dig till Dumjävel så betalar jag kostnaden. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Döp om dig till Dumjävel så betalar jag kostnaden. epic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Döp om dig till Dumjävel så betalar jag kostnaden. hmm, isåfall vill ja heta: Dum_JeavelN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 hmm, isåfall vill ja heta: Dum_JeavelN Inga jävla understreck eller capslock. Dumjävel/Idiotjävel/Jagvillblibannad är namnen jag kan pröjsa för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Inga jävla understreck eller capslock. Dumjävel/Idiotjävel/Jagvillblibannad är namnen jag kan pröjsa för. Men din ... Tarvel-jöns kan du inte pröjsa om ja tar ett seriösare namn då ? Tex: Analplugg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Men din ... Tarvel-jöns kan du inte pröjsa om ja tar ett seriösare namn då ? Tex: Analplugg Ja, för analplugg är ju så jävla seriöst. Jag kan ge dig en skön semester från forumet om du byter namn till Analplugg. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Ja, för analplugg är ju så jävla seriöst. Jag kan ge dig en skön semester från forumet om du byter namn till Analplugg. dårå, får väll heta vad ja vill. Om jag skulle batala 50 kr för o byta namn till Analplugg, så skulle väll bara hultan bli glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 dårå, får väll heta vad ja vill. Om jag skulle batala 50 kr för o byta namn till Analplugg, så skulle väll bara hultan bli glad. Nej, du får inte heta vad du vill. Men för all del; Hultan blir glad för 50:- i kassan och jag blir glad för jag får banna dig direkt efter namnbytet så du går back 50:- och kommer inte åt forumet igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Nej, du får inte heta vad du vill. Men för all del; Hultan blir glad för 50:- i kassan och jag blir glad för jag får banna dig direkt efter namnbytet så du går back 50:- och kommer inte åt forumet igen. Blir ja godkänd att byta till namnet "Analplugg" av hultan bultan, så har ja väll rätt till o hete de ditt jävla ålbete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Blir ja godkänd att byta till namnet "Analplugg" av hultan bultan, så har ja väll rätt till o hete de ditt jävla ålbete. Gör det, snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Blir ja godkänd att byta till namnet "Analplugg" av hultan bultan, så har ja väll rätt till o hete de ditt jävla ålbete. Tyvärr ditt jävla kukaspy, men så är inte fallet. Hultenius har ingenting med namnbytena att göra mer än att det är han som får pengarna när ni betalar. Ni kan döpa er till vad ni vill, eftersom han inte kollar igenom namnbytena sen är det vi som bestämmer om det är ett lämpligt namn eller inte. Men för gudsskull, byt namn till Analplugg och gör det nu på en gång så jag slipper se ditt fula tryne här igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Tyvärr ditt jävla kukaspy, men så är inte fallet. Hultenius har ingenting med namnbytena att göra mer än att det är han som får pengarna när ni betalar. Ni kan döpa er till vad ni vill, eftersom han inte kollar igenom namnbytena sen är det vi som bestämmer om det är ett lämpligt namn eller inte. Men för gudsskull, byt namn till Analplugg och gör det nu på en gång så jag slipper se ditt fula tryne här igen. Har du sett mitt tryne? Föresten, vad har du emot om jag skulle bytta till nicket: Analplugg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Har du sett mitt tryne? Föresten, vad har du emot om jag skulle bytta till nicket: Analplugg? Bara byt! Tänk inte mer på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts