Mordos Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Byta namn till Cthulhu (Y/N) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 (redigerad) Byta namn till Cthulhu (Y/N) Nej, kommer påminna mig om det väldigt jobbiga spelet Call of Cthulhu. Dessutom kommer ingen kunna stava till det. Redigerad 18 maj, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Cthulhu äger din mor och din far. Och våldtar deras normala sinnen och gör dem galna. Lix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 How 'bout remooB? Jag vill då inte ha tillbaka Unter. Men det är bara vad jag tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeM57 Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 kan man inte få rabatt om man bara ska ändra storleken på bokstaven, te.x "Dem57" istället för "DeM57" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 kan man inte få rabatt om man bara ska ändra storleken på bokstaven, te.x "Dem57" istället för "DeM57" För att M är snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Kicken_90_snook_boy Jag med Jag vill glömma min snook-tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Jag vill glömma min snook-tid Byt till Kyken. Du vet vad jag menar Kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 (redigerad) Hur länge kommer mitt tidigare namn att stå i signaturen? Redigerad 26 maj, 2008 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Hur länge kommer mitt tidigare namn att stå i signaturen? Jag ser då inget där i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Jag ser då inget där i alla fall. Waz?! Klart du måste göra.(?) Den blå rutan som finns där signen skall vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 (redigerad) Waz?! Klart du måste göra.(?) Den blå rutan som finns där signen skall vara? I samma stund som Kebab skrev så råkade jag också läsa Cyperz inlägg, och då var den faktiskt den borta för mig också. edit: Agent47:s namnbyte-ruta är borta nu också, ser jag. Redigerad 26 maj, 2008 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 I samma stund som Kebab skrev så råkade jag också läsa Cyperz inlägg, och då var den faktiskt den borta för mig också. edit: Agent47:s namnbyte-ruta är borta nu också, ser jag. Jags er bådas än. Kanske jag som är lite efter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Cyprez ruta är kvar men min är iaf borta nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Hur länge kommer mitt tidigare namn att stå i signaturen? Din signatur kommer att bytas ut och frysas under två veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 (redigerad) Okej. Så blind en ung man kan bli. Redigerad 27 maj, 2008 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Okej. Så blind en ung man kan bli. Sh1t happens. Vet inte om det är rätt tråd att fråga i men, kan jag på något sätt få tillbaka min andra profil på detta forum? Det är Nonanin Den har varit oaktiv sedan 22 November 2006. Jag har glömt lösenordet på den, och kan inte använda 'glömt lösenordet' funktionen, då jag tydligen har skrivit i en email adress jag inte använder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Profilen har inga inlägg vad jag kan se, varför inte bara glömma bort den? Blir väldigt svårt att få tillbaka den om du inte kan bevisa att det är du som står bakom profilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Profilen har inga inlägg vad jag kan se, varför inte bara glömma bort den? Blir väldigt svårt att få tillbaka den om du inte kan bevisa att det är du som står bakom profilen. Det var udda. Jag ser inte heller några posts, och jag kan svära på att jag sätt "Nonanin" studsa omkring här på forumet och lämnat små posts efter sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 (redigerad) Profilen har inga inlägg vad jag kan se, varför inte bara glömma bort den? Blir väldigt svårt att få tillbaka den om du inte kan bevisa att det är du som står bakom profilen. 42 posts (0.06 per day) Sök bara på namnet så hittar ni några inlägg från honom... Redigerad 28 maj, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts