Henkibojj Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Visste inte att 87or hade månadspeng. Han är forumtroll ffs, det förvånar mig att han inte bannats än. Varenda vecka är det nåt nytt dumt påhitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Jag måste vara blåst, fattar fortfarande inte. När får man göra ett namnbyta/vecka ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Jag måste vara blåst, fattar fortfarande inte. När får man göra ett namnbyta/vecka ? :) Låt oss säga att du byter namn den här veckan. Då kan ingen annan på hela forumet byta namn under hela den här veckan. (Eller sju dagar framåt, vilket det nu än är. Sedan när det gått en vecka så kan en forumit byta namn, sedan måste hela forumet vänta en vecka innan nästa kan byta sitt namn. Det är det som menas med ett namnbyte per vecka globalt. Comprende? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 (redigerad) Låt oss säga att du byter namn den här veckan. Då kan ingen annan på hela forumet byta namn under hela den här veckan. (Eller sju dagar framåt, vilket det nu än är. Sedan när det gått en vecka så kan en forumit byta namn, sedan måste hela forumet vänta en vecka innan nästa kan byta sitt namn. Det är det som menas med ett namnbyte per vecka globalt. Comprende? Aahaaaaa tack! Redigerad 9 maj, 2008 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 (redigerad) 50 iofs, om du rappar på dvs Och dessutom så försvinner en hel del av pengarna för trafikkostnad och annat: Betalningssätt 1. SMS Ett lätt men dåligt alternativ, mindre än hälften av pengarna som betalas på detta sätt kommer in. Så av dom 100kr dom personerna som byter namn betalar så får Hultenius mindre än 50 kr. Anledningen att namnbyten kostar pengar är ju för att servern (servrarna?) GTASajten ligger på har en månadskostnad, vilket H betalar ur egen ficka. Skulle namnbytet kosta 20kr eller mindre, så skulle han knappt få några pengar alls, och då skulle han lika väl kunna låta det förbli gratis. Jag tycker att du gjort ett bra jobb, och visst kan väl folk som verkligen vill byta nickname betala en hundring utan problem. Edit: "Anledningen att namnbyten kostar namn är ju för att servern..." Redigerad 12 maj, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Anledningen att namnbyten kostar pengar är ju för att servern (servrarna?) GTASajten ligger på har en månadskostnad, vilket H betalar ur egen ficka. Skulle namnbytet kosta 20kr eller mindre, så skulle han knappt få några pengar alls, och då skulle han lika väl kunna låta det förbli gratis. Inte helt rätt. Pengarna som kommer in för namnbyten är obetydliga i sammanhanget. Anledningen till att det kostar pengar är för att begränsa tjänsten. Kostnaden kommer även i framtiden att vara 50 kr, det verkar som en bra nivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Inte helt rätt. Pengarna som kommer in för namnbyten är obetydliga i sammanhanget. Anledningen till att det kostar pengar är för att begränsa tjänsten. Kostnaden kommer även i framtiden att vara 50 kr, det verkar som en bra nivå. Okej. Men jag antog att det var en av anledningarna. Handlar det bara om att begränsa tjänsten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Det vore bra om det även i fortsättningen skapades en topic för varje namnbyte i forumet "namnbyten". Borde säkert gå att fixa nåt script så det görs automatiskt? Är det "först till kvarn" för att få byta namn eller skrivs man upp på nån kölista om det redan har bytts ett namn den veckan man vill byta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Det vore bra om det även i fortsättningen skapades en topic för varje namnbyte i forumet "namnbyten". Borde säkert gå att fixa nåt script så det görs automatiskt? Är det "först till kvarn" för att få byta namn eller skrivs man upp på nån kölista om det redan har bytts ett namn den veckan man vill byta? Först till kvarn verkar det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Det vore bra om det även i fortsättningen skapades en topic för varje namnbyte i forumet "namnbyten". Borde säkert gå att fixa nåt script så det görs automatiskt? Ska fixa så att alla namnbyten listas någonstans, förmodligen nånstans i systemet/modulen "Extratjänster". Har dock rätt mycket på gång just nu (en riktig tape-out nästa vecka följt av en tenta-period), så räkna med att det lär ta någon månad (eller två ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 (redigerad) Ska fixa så att alla namnbyten listas någonstans, förmodligen nånstans i systemet/modulen "Extratjänster". Har dock rätt mycket på gång just nu (en riktig tape-out nästa vecka följt av en tenta-period), så räkna med att det lär ta någon månad (eller två ). Tre! Besviken, när jag läste "Har dock rätt mycket på gång just nu" så trodde jag att det handlade om forumet men men.. lycka till hultan ^^ Redigerad 15 maj, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Yay, kan inte mer än le åt detta. Mycket bra gjort Hultan. Tog chansen att byta mitt namn på en gång - hatar nicket Cyprez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Yay, kan inte mer än le åt detta. Mycket bra gjort Hultan. Tog chansen att byta mitt namn på en gång - hatar nicket Cyprez. Vänta nu, när bytte du? Och varför har du ingen speciell signatur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Kuken Kickeli Kocken Keke Klick Nekuk Kulan Kickeke Kokoko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Kuken Kickeli Kocken Keke Klick Nekuk Kulan Kickeke Kokoko Kikkeli föreslog jag för ett tag sedan. Att du inte förstår att det är ditt kall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Kikkeli föreslog jag för ett tag sedan. Att du inte förstår att det är ditt kall! Jag vill ha tillbaka x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Jag vill ha tillbaka x_simpa_x How 'bout remooB? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Kuken Kickeli Kocken Keke Klick Nekuk Kulan Kickeke Kokoko Kriston* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Kickeli Härmis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Kuken Kickeli Kocken Keke Klick Nekuk Kulan Kickeke Kokoko Kicken_90_snook_boy Jag vill ha tillbaka x_simpa_x Jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts