MetoC7 Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 Jag tycker det borde finnas en gta chat där man kan chata det skulle va kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 Jag tycker det borde finnas en gta chat där man kan chata det skulle va kul vadå chata?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 Vill man chatta finns ju #gtasajten på quakenet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 Jag tycker det borde finnas en gta chat där man kan chata det skulle va kul det finns det... men det är inte mycket gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Jag tycker det borde finnas en gta chat där man kan chata det skulle va kul Snälla, använd punkt och komma tecken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Snälla, använd punkt och komma tecken han vet inte vart dom sitter på tangentbordet så han skriver ungefär såhär jag gillar honom inte för att är allmänt konstig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 han vet inte vart dom sitter på tangentbordet så han skriver ungefär såhär jag gillar honom inte för att är allmänt konstig Snälla, använd punkt och komma tecken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Snälla, använd punkt och komma tecken om inte jag har fattat allt fel, så skrev han som MEJMEJMEJ GTA gör.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 om inte jag har fattat allt fel, så skrev han som MEJMEJMEJ GTA gör.... Yes! Du har fattat helt rätt fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 jag vet... jag var ju bara tvungen att retas lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 jag vet... jag var ju bara tvungen att retas lite Va de därför du skrev samma sak som kubanen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts