Tobbzone Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Jag har för mig att det har sagts att man skulle kunna lägga saker i bakluckan på bilarna? Är det någon som vet om det är sant? Man ser ju folk på gatan som gör det. Men inte har ja kommit på någe sätt att göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Nej, det går tyvärr inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobbzone Skrivet 3 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Nej, det går tyvärr inte. Fan sa dom inte det förut? Har för mig att dom sa att man skulle kunna göra det. Men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Fan sa dom inte det förut? Har för mig att dom sa att man skulle kunna göra det. Men men Frågan är också; vad skulle man vilja lägga in där? Inte mycket precis, eh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Frågan är också; vad skulle man vilja lägga in där? Inte mycket precis, eh? Lik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobbzone Skrivet 3 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Lik... Jaaao Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Frågan är också; vad skulle man vilja lägga in där? Inte mycket precis, eh? Horor Lik, vapen eller dylikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Om JT fanns med i spelet som karaktär skulle jag med glädje skjuta huvudet av honom, lägga honom i bagageluckan, sätta eld på bilen och knuffa ner den i Hudsonfloden. Statue of Hapiness hjärta ( ) skulle slå vålter av lycka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts