Nybörjaren Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Ja, ni har förmodligen läst om vad som pågått de senaste 24 åren i Österrike. Får jag bara säga vad jag tycker; Fy Fan. Den här sjuka jäveln låste in sin dotter, våldtog henne och blev pappa till 7 barn. Ett brände han. Fy fan för såna här sjuka fanskap! Han borde egentligen själv låsas in i en källare i 24 år. Tortyr är vad han förtjänar. Vad tycker ni? Finns det redan en sån här tråd, sorry, behövde bara ventilera ilskan lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Det är hemskt, rent av vidrigt. Naturligtvis förtjänar ett sådant äckligt avskum till människa bara det hårdaste utav straff (dödsstraff är för snällt). Men å andra sidan tycker vi nog alla så, så vad vi ska diskutera här vet jag inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Det jag är intresserad av är hur barnen ser på det hela, då dom har blivit uppvuxna med att det är normalt att vara instängda. Nått som jag har funderat över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Han skämta väl med dem, fan ett skämt får de ta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 asså, har inte läst om de där, men har hört att barnen knappt kunna tala, och att de va lågt i tak och något "barn" hade blivit sned i ryggen av att böja sej, stämmer de ? Ähh, ska ta o leta info ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Vare kroppsdel borde amputeras med vattendroppsmetoden, en del i taget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 (redigerad) Fruktansvärt det som hänt. Förhoppningsvis får han de fängelsestraff han förtjänar. Redigerad 3 maj, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Han skämta väl med dem, fan ett skämt får de ta! Precis, vafan, tål hon inte lite humor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wahlis Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Precis, vafan, tål hon inte lite humor? Haha, på tal om humor, så tyckte jag att rubriken på en av aftonbladets artiklar var rätt kul Dna-bevis avslöjar: Fritzl är far till alla barnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Synd att han är så gammal. Man får hoppas att han lever länge i fängelset. Speciellt under dåliga förhållanden. Låt han bli våldtagen och slagen dagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Synd att han är så gammal. Man får hoppas att han lever länge i fängelset. Speciellt under dåliga förhållanden. Låt han bli våldtagen och slagen dagligen. Ja, på det sättet visar vi verkligen hur fel det är att stänga in folk under dåliga förhållanden! ... Vänta nu här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Varför är ungarna rädd för blått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Varför är ungarna rädd för blått? ;O? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Varför är ungarna rädd för blått? Robinson-Robban Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Ja, ni har förmodligen läst om vad som pågått de senaste 24 åren i Österrike. Får jag bara säga vad jag tycker; Fy Fan. Den här sjuka jäveln låste in sin dotter, våldtog henne och blev pappa till 7 barn. Ett brände han. Fy fan för såna här sjuka fanskap! Han borde egentligen själv låsas in i en källare i 24 år. Tortyr är vad han förtjänar. Vad tycker ni? Finns det redan en sån här tråd, sorry, behövde bara ventilera ilskan lite Lås in honom. Vakt- "Några av dina cell vänner har kommit för att hälsa på dig." Perversa "Vänner"-" " Enjoy your prison aids! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Hmm, har inte hört så mycket om det här, någon som kan länka lite info? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Hörde och läste om detta, fyfan... Hur kan man göra så? Helt sinnesjukt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kallelito Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 asså, har inte läst om de där, men har hört att barnen knappt kunna tala, och att de va lågt i tak och något "barn" hade blivit sned i ryggen av att böja sej, stämmer de ? Ähh, ska ta o leta info ändå. Evolution? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Varför är ungarna rädd för blått? Fredrik Reinfeldt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Barnen gillar nog inte Sverige i så fall heller, eftersom pappan slog dem gula och blåa. Hehehe..hehe..he ! Jag är för känslig för att hitta på elaka skämt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts