D.E Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Körde just uppdraget "Holland Nights" man får av ..Officer Francis McReary. Efter att ha skjutit ner alla gangstas så får man som bekant för den som gjort uppdraget ett val: Att ..döda.., eller att inte döda negern man fått i uppdrag att döda. Personligen så sköt jag honom i pannan, ....polisen.... anlände och McReary blev glad. Jag undrar, vad händer om man gör det andra valet, dvs inte skjuter ner den obeväpnade negern. Känns intressant att få veta, personligen så ...sköt... jag inte Dwaynes ex-flickvän, och det blev ju han glad för. Kanske hade man fått vara ....polare.... med honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NaTeMiO Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Körde just uppdraget "Holland Nights" man får av ..Officer Francis McReary. Efter att ha skjutit ner alla gangstas så får man som bekant för den som gjort uppdraget ett val: Att ..döda.., eller att inte döda negern man fått i uppdrag att döda. Personligen så sköt jag honom i pannan, ....polisen.... anlände och McReary blev glad. Jag undrar, vad händer om man gör det andra valet, dvs inte skjuter ner den obeväpnade negern. Känns intressant att få veta, personligen så ...sköt... jag inte Dwaynes ex-flickvän, och det blev ju han glad för. Kanske hade man fått vara ....polare.... med honom? Han ljuger om att han ska bli snäll istället så drar han till domstolen och snackar Rätt kul för han börjar gråta x'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mrs G Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Han ljuger om att han ska bli snäll istället så drar han till domstolen och snackar Rätt kul för han börjar gråta x'D Vad händer mellan Francis och Niko då? .. Jag valde att döda negern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Om man inte dödar honom så får man ett uppdrag för honom lite senare. Samma med Dwaynes flickvän och alla andra man inte dödar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts