GtaÄger Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 var finns bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Dom finns att få tag i på Portland och Shoreside Vale. Om du kollar den här tråden på GTAforums.com så hittar du mer exakt information om var de finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtaÄger Skrivet 2 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 måste jag klara level 5 !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 (redigerad) måste jag klara level 5 !!!! Jag har inte själv klarat det, men det står ju så. Men har du kommit över till sista ön, Shoreside Vale? Där ska den också finnas. edit: Du kan kolla den här tråden också, kanske du får tag på den lättare. Redigerad 2 maj, 2008 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtaÄger Skrivet 2 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 såg det också, jag har bara kommit tll andra ön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts