Valle-Ball Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Känner man sig allt för snål för att betala tull avgiften så kan man hoppa ut ur fordonet man kör precis innan bomen, Då rullar bilen/hojjen förhoppningsvis igenom bomen. Lyckas det är det bara gå (Man slipper ju tullen om man går ) direkt till bilen och köra vidare då slipper man snuten och kommer undan gratis! Har man en tillräckligt smal bil kan man ju klämma sig förbi längs med broräcket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arwid Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Om man dejtar Alex från craplist.net, kan man läsa på hennes blogg om dejterna, riktigt kul! Niko verkar vara en riktig vilde som smiskar med stekpannor och använder baugetter till annat än mat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Frågar här eftersom jag inte vill starta en ny tråd: Startade GTA IV igår efter ett längre uppehåll och såg att spelet uppdterades,vad uppdaterades? Har det kommit nya uppdrag/fordon eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Frågar här eftersom jag inte vill starta en ny tråd: Startade GTA IV igår efter ett längre uppehåll och såg att spelet uppdterades,vad uppdaterades? Har det kommit nya uppdrag/fordon eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Frågar här eftersom jag inte vill starta en ny tråd: Startade GTA IV igår efter ett längre uppehåll och såg att spelet uppdterades,vad uppdaterades? Har det kommit nya uppdrag/fordon eller vad? Ps3, right? Om du startade med internet uppkopplat så kan det väl vara patchen som gör att problemen med frysningar vid laddningen och socialclub och likande ordnas. Det är den enda updaten jag vet någonting om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 (redigerad) Ps3, right? Om du startade med internet uppkopplat så kan det väl vara patchen som gör att problemen med frysningar vid laddningen och socialclub och likande ordnas. Det är den enda updaten jag vet någonting om. Tackar. Edit: öh, eh va? Dubbelpost? Sorry. Redigerad 6 juli, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Är det någon mer än jag som har varit och besökt spöket i den gamla sprunk fabriken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Är det någon mer än jag som har varit och besökt spöket i den gamla sprunk fabriken? och den ligger vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Är det någon mer än jag som har varit och besökt spöket i den gamla sprunk fabriken? Och exakt vad är sprunk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 sprunk ar en lask, fabriken ligger norr om strip klubben pa tredje on Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Är det någon mer än jag som har varit och besökt spöket i den gamla sprunk fabriken? Jag var dit igår (eller var det idag?). Men spöket finns väl inte? Bara människor som skriker när man skjuter typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Man hör några konstiga röster typ pleas leeeeeeeeeeave och ok that's it your done mm när man skjuter. Dom kallar iaf det för spöke på youtube jag vet inte var det är men om du parkerar din bil i tuneln så sprängs den efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Dom kallar iaf det för spöke på youtube jag vet inte var det är men om du parkerar din bil i tuneln så sprängs den efter ett tag. I den filmen så var det en polis som skjöt på tunnan så bilen sprängdes. Rösterna tror jag kommer från gatan bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Sen när brukar det vara subtitle när folk på gatan skriker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Sen när brukar det vara subtitle när folk på gatan skriker? Det är vakten på strippklubben som pratar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Det är vakten på strippklubben som pratar. Jo men vad gör han där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Jo men vad gör han där? Jobbar som vakt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Jobbar som vakt? Men nyss så jobbade han ju som vakt på strip cluben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Men nyss så jobbade han ju som vakt på strip cluben Vakten är inte i fabriken. Skriket kommer från strippklubben... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Men nyss så jobbade han ju som vakt på strip cluben Kan väl ha 2 jobb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts