Valle-Ball Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Var ligger dörren som man använder för att ta sig upp? Gåtunivå eller måste man flyga upp en bit först för att komma till dörren? Har inte vart där men på bilden ser det ut att vara över marknivå, förmodligen kommer man dit via trappor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Var ligger dörren som man använder för att ta sig upp? Gåtunivå eller måste man flyga upp en bit först för att komma till dörren? Vet inte tyvärr. Jag skulle som sagt köra in i huset med helikoptern men ångrade mig i sista sekunden och hoppade ur. Sen när jag skulle ner så klättrade istället för att ta dörren för jag ville se vd som fanns en våning ner. Och väl där så upptäckte jag att det inte fanns nått där och jag orkade inte klättra upp igen så jag hoppade ner istället, och dog när jag slog i marken. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Vet inte tyvärr. Jag skulle som sagt köra in i huset med helikoptern men ångrade mig i sista sekunden och hoppade ur. Sen när jag skulle ner så klättrade istället för att ta dörren för jag ville se vd som fanns en våning ner. Och väl där så upptäckte jag att det inte fanns nått där och jag orkade inte klättra upp igen så jag hoppade ner istället, och dog när jag slog i marken. =/ Jo den ligger på marknivå. Har för mig att det är på väggen som vätter mot den stoga vägen från Star Junktion. Men annars kan ni bara gå till byggnaden och sedan springa runt ett varv för att få reda på vart den är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Hur gör man en burnout på ps3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Hur gör man en burnout på ps3? Håll inne bromsen (L2) Och gasen (R2) På samma gång så burnar du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Håll inne bromsen (L2) Och gasen (R2) På samma gång så burnar du Ahh ok, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Tänkte bara höra. Har ni sett att man kan göra polisuppdrag genom polisdatorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Tänkte bara höra. Har ni sett att man kan göra polisuppdrag genom polisdatorn? Jap, tar upp polis datorn och tar ett valfritt brott. Fråga ; Finns bara achivements på Xbox versionen? =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Jap, tar upp polis datorn och tar ett valfritt brott. Aa okej, tänkte bara att jag hört folk säga att det inte finns några "R3" uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Fråga ; Finns bara achivements på Xbox versionen? =( Ja, det finns inget sådant system på PS3 (än). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Om man misslyckas med att leverera en bil för att den förstörs eller försvinner, finns den kvar på det ställe man fått meddelande om. Man kan inte leverera samma biltyp till garaget. Det måste vara just den utpekade. Man kan heller inte leverera samma biltyp flera gånger om.Nu har jag testat många gånger och alltid kommit fram till samma sak: Ringer någon och vill gå ut, men du inte vill det, svara först "ja" och sen ringer du och avbryter. De blir aldrig nånsin sura.Vill du få någon att gå ur bilen utan att rycka upp dörren för att en snut står i närheten, kör manuellt sikte på bilföraren så stiger hon ur och du har säkrat bilen utan att bli efterlyst. När snuten stuckit kan du ta bilen. Hade fler på lager, men jag har glömt dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Finns bara achivements på Xbox versionen? =( ? ; p Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 ? ; p Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Går det att ändra kontrollerna för bilkörningen till det gamla traditionella X = Gas, Fyrkant = broms/back ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Går det att ändra kontrollerna för bilkörningen till det gamla traditionella X = Gas, Fyrkant = broms/back ? Man kan ändra alla kontroller till classic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Man kan ändra alla kontroller till classic. Är det något som ni brukar göra eller går det att vänja sig vid de nya kontrollerna snabbt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Är det något som ni brukar göra eller går det att vänja sig vid de nya kontrollerna snabbt? Jag har bara spelat i nån timme på Webhallen men jag vande mig väldigt snabbt vid de nya kontrollerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Nu har jag testat många gånger och alltid kommit fram till samma sak: Ringer någon och vill gå ut, men du inte vill det, svara först "ja" och sen ringer du och avbryter. De blir aldrig nånsin sura. Det där stämmer inte. Brucie ringde för ett tag sen och ville gå på strippklubb, jag sa ja, men sen ringde det ett "story-forwarding"-samtal och jag ringde till Brucie och sa att jag inte kunde vilket gjorde att det kom upp en tumme ner samt Brucies namn ovanför kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Är det något som ni brukar göra eller går det att vänja sig vid de nya kontrollerna snabbt? Vande mig vid kontrollerna rätt snabbt och nu känns dom bara så himla rätt Spelar på PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Vad händer om man tackar nej till ett story forwarding uppdrag? Man går väl inte miste om det? Kontakten ringer väl igen om man känner för att free-roama lite först? Och det går väl själv att ringa till en kontakt och be om story uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts