BroDD Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Har aldrig riktigt orkat bry mig om detta förut men nu har jag blivit sugen att spela online, men jag har ingen aning vad jag ska göra för att kunna spela online.. Är det nån sladd eller nåt jag måste skaffa och sätta i routern eller nåt? Nån som kan skriva en liten guide vad man behöver och vad man ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Har aldrig riktigt orkat bry mig om detta förut men nu har jag blivit sugen att spela online, men jag har ingen aning vad jag ska göra för att kunna spela online.. Är det nån sladd eller nåt jag måste skaffa och sätta i routern eller nåt? Nån som kan skriva en liten guide vad man behöver och vad man ska göra? Nätverkskabel måste du ha, Mer vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Det kanske inte är värt att skaffa onlinestöd till PS2 längre eftersom PS2 håller på att dö ut. Folk lockas utav gratis onlinespel på PS3 istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Du måste köpa en nätverksadapter som man skruvar dit där bak på sitt Ps2. Sedan en nätverkskabel till routern och en ganska krånglig installation för att få själva nätverkat att fungera i Ps2:an. Men att börja spela Ps2 online nu känns som bortkastade pengar då det var dåligt med folk redan då när jag skaffade min. För tre år sedan ungefär. Då var ju ändå Ps2 den bättre konsollen på marknaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Nätverks adaptern behövs inte på den nya slimmade Ps2.an. Allt du behöver är nätverkskabeln i, välj online för spelet och så får du göra ett konto som du spelar med online. Mer behövs inte. Och det funkar inte att spela online utifall du har chippat Ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fucked Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 kör upp den i ändan sen e de bara o spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Luktar Teoman om dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts