kicken Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 (redigerad) Bilkörning överhuvudtaget skulle fungera ganska dåligt om man gämförde med en konsol brevid... Mycket annat än bara bilkörningen skulle fungera dåligare sämre. Redigerad 4 maj, 2008 av Henkibojj Maktmissbruk? Kanske det. :shifty: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Razor? Razor1911, releasegrupp som rippar spel. Hoppas också på det, gratis GTAIV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Mycket annat än bara bilkörningen skulle fungera dåligare sämre. Herregud, haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Herregud, haha! You know I gotta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 4 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Razor1911, releasegrupp som rippar spel. Hoppas också på det, gratis GTAIV. Jaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Fast varför skulle några som rippar spel kunna porta dom till en helt annan plattform? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 4 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Fast varför skulle några som rippar spel kunna porta dom till en helt annan plattform? Det tänkte jag också på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Fast varför skulle några som rippar spel kunna porta dom till en helt annan plattform? Hade för mig att dem gjort det förut. Fast jag har antagligen fel. .. Yeye, the joke´s on me.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts