Denieru Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Jo hejsan! Idag hittade jag ett GTA San Andreas på gatan ( ) version 1.01. Problemet är ju att när jag ska spela på SA:MP så startas spelet i single-player och jag kommer till "new game" menyn. Därför behöver jag downgrada till 1.0 för att det ska fungera och jag undrar hur jag ska gå tillväga för att göra detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Googla på "San Andreas downgrader". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Denieru Skrivet 2 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Googla på "San Andreas downgrader". Jag testade med något som hette "gtasapatch" men den kunde inte verifiera versionen. Troligen för att det är en virtuell CD som jag hittade på gatan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Vågar inte reporta eftersom Henki ignorerade mitt förra försök. Men klassas inte detta som Warez snack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Denieru Skrivet 2 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Vågar inte reporta eftersom Henki ignorerade mitt förra försök. Men klassas inte detta som Warez snack? Nej, nej. Vi pratar inte om Warez här, vi pratar om hur jag ska gå tillväga för att downgrada mitt GTA SA som jag hittade på gatan imorse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Jag testade med något som hette "gtasapatch" men den kunde inte verifiera versionen. Troligen för att det är en virtuell CD som jag hittade på gatan. Antagligen har du crackat spelet. Du måste ha original .exe filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Denieru Skrivet 3 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 (redigerad) Antagligen har du crackat spelet. Du måste ha original .exe filen. Nej jag använde bara en no-cd .exe. Blir väl till att installera om det då. Tack för hjälpen! EDIT: Använde bara en NO-CD för v. 1.0. Fixat. Redigerad 3 maj, 2008 av Denieru Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts