MetoC7 Skrivet 1 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2003 Tycker du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 va tror du?? cs för f*n! yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Inget uppgår mot att spela lite BF med kompisar! Älskar flygplanen och de stora hangarfartygen som jag nyss kom på att man kunde styra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Inget uppgår mot att spela lite BF med kompisar! Älskar flygplanen och de stora hangarfartygen som jag nyss kom på att man kunde styra Vad behöver man för att köra BF? Vad kostar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 2 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2003 Vad behöver man för att köra BF? Vad kostar det? En dator... Pengar... Hahahahahah ne jag vet inte .. men jag håller på att ladda ner demot nu för det verkar ganska kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 De e klart man lirar båda..!! Men om man vill ha riktigt roligt, så rekommenderar jag BF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 3 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 Vad behöver man för att köra BF? Vad kostar det? Vet ej tror 349 kr tror jag eller 499 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 (redigerad) BF verkar vara mycket grymmare än CS, eftersom det finns flygplan antar jag att det rör sig om ganska stora banor. Hur stor är en bana? Redigerad 3 mars, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 Onödig fråga, BF krossar CS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 BF verkar vara mycket grymmare än CS, eftersom det finns flygplan antar jag att det rör sig om ganska stora banor. Hur stor är en bana? CS är inget emot BF.... Arvid:En bana är hyfsat stor.Beror på.Den är skit stor om man åker utanför kartan men då sprängs man ioförsig..Köp det ok du inte har det.Det är värt pengarna.Det är faktiskt gbg:are som har gjort spelet. Som sagt BATTLEFIELD 1942 äger!!!! Synd för dom som har piratkopia för då kan man icke spela över internet,,,,altså kan jag inte det..(Diskret WAREZ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 var kan man ladda ner ett demo på battlefield 1942? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 var kan man ladda ner ett demo på battlefield 1942? ladda ner det från gamesdomain Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 ladda ner det från gamesdomain tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 3 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 Man kan gå in Här också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 tack! varsego Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2003 varsego titta i min tråd "bf 192, hjälp!" och se om du kan hjälpa mig med det.....snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts