qpong Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Kan man på något sett se bilderna man tagit med mobilkameran? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Inte vad jag vet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Vad är det för mening med att ta bilder om man inte kan titta på dem senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
qpong Skrivet 2 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Vad är det för mening med att ta bilder om man inte kan titta på dem senare? mhm, riktigt skumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Dom kanske spars på hdd. Har för mig på en del spel på PS2 när man tog bilder så spardes det på minneskortet. Kolla på minneskortet/hdd:en om det finns bilder där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Vad är det för mening med att ta bilder om man inte kan titta på dem senare? I några uppdrag behöver man ta kort för att skicka till arbesgivaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 I några uppdrag behöver man ta kort för att skicka till arbesgivaren Jo men det hade varit praktiskt om man hade haft ett album i mobilen där bilderna sparadet precis som i verkligheten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Jag provade att ta bilder och sen direkt gå till en polisbil och välja "sök från bild". Nothing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Jag provade att ta bilder och sen direkt gå till en polisbil och välja "sök från bild". Nothing. Alltså, fanns det inget foto att använda från mobilen eller hittade du ingen information om personen på fotot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Alltså, fanns det inget foto att använda från mobilen eller hittade du ingen information om personen på fotot? Det fanns inga foton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Det fanns inga foton Fan, då blev man besviken. Aja, vigilante uppdragen är mycket fint uppdaterade i allafall. Cyprez goes Paul Kersey! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Tråkigt att man inte kan ta bilder. Något jag såg fram emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts