Vice. Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Hörde igår att duvor, var den nya varianten av hidden packages. Någon som har en bild på en sådan så man vet vad man skall leta efter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dravinski Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Hörde igår att duvor, var den nya varianten av hidden packages. Någon som har en bild på en sådan så man vet vad man skall leta efter? Yes, finns 200st runt om i staden. Har dock ingen bild på en duva:( Men man ser dem direkt, dom är alltid upplysta. Om du drar ner till bergodalbanan och springer runt på den så hittar du en duva på den högsta platsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Hörde igår att duvor, var den nya varianten av hidden packages. Någon som har en bild på en sådan så man vet vad man skall leta efter? De finns lite överallt precis som vanligt, men är enklast att jaga under natten då de lyser precis som vapen som tappas från fienden. De sitter oftast stilla även om du står precis inpå dem och kan inte flyga iväg. En duva finns tillexempel nära Steinway Beer Garden, vägen som leder ut från bakgården. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 De finns lite överallt precis som vanligt, men är enklast att jaga under natten då de lyser precis som vapen som tappas från fienden. De sitter oftast stilla även om du står precis inpå dem och kan inte flyga iväg. En duva finns tillexempel nära Steinway Beer Garden, vägen som leder ut från bakgården. ska man skjuta duverna? eller ska man bara gå på dom ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 ska man skjuta duverna? eller ska man bara gå på dom ? Dom ska skjutas om jag har förstått rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dravinski Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Dom ska skjutas om jag har förstått rätt. Yes, du lägger av en salva och sen dyker det upp en liten text som berättar hur många duvor du har kvar att hitta:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Vad får man när man har tagit alla 200 duvor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dravinski Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Vad får man när man har tagit alla 200 duvor? En stor duva som kan flyga dig dit du vill, kommer finnas i ditt safehouse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 (redigerad) Annihilator Helicopter - Kill all 200 Flying Rats. - Gamefaqs.com Redigerad 2 maj, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Det är inte duvor utan flygande råttor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 (redigerad) Kommer ni inte ihåg att man skulle kunna höra ett visst 'ljud' om man kom nära en hidden package. Jag har då inte hört någonting? Redigerad 2 maj, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Kommer ni inte ihåg att man skulle kunna höra ett visst 'ljud' om man kom nära en hidden package. Jag har då inte hört någonting? Jo det stämmer lyssna efter fågel ljud. "Hint" polis brukar patrolera nära"Hint" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Det är inte duvor utan flygande råttor.. Flygande råtta är ett fult namn på duva, det är samma sak, bara ett annat namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Jag vet vad man får efter 200 duvor, men får man ingenting förrän alla är klara? Jag tog nyss min tionde och då fick jag inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Jag vet vad man får efter 200 duvor, men får man ingenting förrän alla är klara? Jag tog nyss min tionde och då fick jag inget. Nope.. ingenting.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Är det någon som har fått 20 än och kan säga om man får någonting? Själv har jag 14 och heller inte fått någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts