Dirthack Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Vore schyst med en stor lya, får man en senare i spelet eller går det att på annat sätt låsa upp en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alfa Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Vore schyst med en stor lya, får man en senare i spelet eller går det att på annat sätt låsa upp en? Yes. I ett uppdrag får du välja att antingen döda Dwayne eller Playboy X. Dödar du Playboy X får du hans tak våning plus att blir du bra polare med Dwayne får du 3 livakter som följer dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Yes. I ett uppdrag får du välja att antingen döda Dwayne eller Playboy X. Dödar du Playboy X får du hans tak våning plus att blir du bra polare med Dwayne får du 3 livakter som följer dig! Om Dwayne dör då? Vad händer isf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soliman Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Fuck att man var nyfiken och läste, trodde inte det skulle spoila storyn... Please skriv om det spoilar storyn nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Ja ni kan (eller iaf Alfa) kan lära er att spoilermarkera lite bättre. @Sniper: Om du väljer att döda Dwayne så får du $25 G's. Mer kul än så blir det inte. Fast det visste du väl? Du frågade i någon annan topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Ja ni kan (eller iaf Alfa) kan lära er att spoilermarkera lite bättre. @Sniper: Om du väljer att döda Dwayne så får du $25 G's. Mer kul än så blir det inte. Fast det visste du väl? Du frågade i någon annan topic. Nja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Kan inte någon vänlig själ bara skriva "Ja" eller "Nej" utan att spoila storyn? Är nyfiken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Har skrivet jag svaret på din fråga Renard, med punkter efter så man inte ser på längden var jag skrev: Ja.................. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Har skrivet jag svaret på din fråga Renard, med punkter efter så man inte ser på längden var jag skrev: Ja.................. Danke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 (redigerad) Jag har problem med just detta. Är mycket noga med varje move jag gör. Jag söker även ett safehouse i den finaste delen av LC - Algonquin! Jag är på uppdraget då man får välja mellan att döda PlayboyX eller Dwayne. Det känns mer ''rätt'' att döda PlayboyX eftersom att han gick bakom ryggen på Dwayne, och Dwayne gick först bakom ryggen på PlayboyX då han fick höra att PlayboxX ville ha honom död. Det är en stor orsak till varför jag vill döda PlayboyX. Den andra orsaken är att Dwayne är, eller i allafall verkar vara en Nobody, så det känns inte som om jag får ut så mycket av att döda honom. Däremot är PlayboyX en backstabber plus att han har ett fint mansion eller vad det nu är. Vad tycker ni? Redigerad 2 maj, 2008 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Jag har problem med just detta. Är mycket noga med varje move jag gör. Jag söker även ett safehouse i den finaste delen av LC - Algonquin! Jag är på uppdraget då man får välja mellan att döda PlayboyX eller Dwayne. Det känns mer ''rätt'' att döda PlayboyX eftersom att han gick bakom ryggen på Dwayne, och Dwayne gick först bakom ryggen på PlayboyX då han fick höra att PlayboxX ville ha honom död. Det är en stor orsak till varför jag vill döda PlayboyX. Den andra orsaken är att Dwayne är, eller i allafall verkar vara en Nobody, så det känns inte som om jag får ut så mycket av att döda honom. Däremot är PlayboyX en backstabber plus att han har ett fint mansion eller vad det nu är. Vad tycker ni? Döda PlayboyX, det gjorde jag och nu har jag en skön våning med vacker utsikt, stor tv och brandstege så man kan ta sig ner till gatan utan "loading" Jag kan passa på att lägga till att PlayboyX inte verkar bry sig så mycket om Niko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dirthack Skrivet 2 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Jo men alltså den där lägenheten man får från tidigare nämnt uppdrag är ju fortfarande bara en lägenhet, finns det ingen riktig crib liksom där man kan spara bilarna i ett riktigt garage istället för på gatan? Vore mycket roligare. Synd att gängfunktionen från SA inte verkar finnas kvar, var mäktigt att komma flera stycken :/ Någon som vet om det går? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Jo men alltså den där lägenheten man får från tidigare nämnt uppdrag är ju fortfarande bara en lägenhet, finns det ingen riktig crib liksom där man kan spara bilarna i ett riktigt garage istället för på gatan? Vore mycket roligare. Synd att gängfunktionen från SA inte verkar finnas kvar, var mäktigt att komma flera stycken :/ Någon som vet om det går? Blir du tillräckligt bra vän med Dwane så kan han skicka 3 snubbar till dig om du ringer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dirthack Skrivet 2 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 (redigerad) Blir du tillräckligt bra vän med Dwane så kan han skicka 3 snubbar till dig om du ringer. Angående Dwayne, hur blir man vän med honom? Har gjort alla uppdrag, dödat Playbox X osv. Men han ringer aldrig. Redigerad 2 maj, 2008 av Quattro Spoilermarkering ffs, läs reglerna!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 (redigerad) Angående Dwayne, hur blir man vän med honom? Har gjort alla uppdrag, dödat Playbox X osv. Men han ringer aldrig. Det kommer först senare i storyn, du kommer få ett samtal (från honom) innan du kan börja hänga med honom. Redigerad 2 maj, 2008 av Quattro Fixade till quoten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Ska inte ni spoilermarkera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 (redigerad) Angående Dwayne, hur blir man vän med honom? Har gjort alla uppdrag, dödat Playbox X osv . Men han ringer aldrig. Men för helvete! Spoila ! Redigerad 2 maj, 2008 av Quattro Fixade till quoten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Döda PlayboyX, det gjorde jag och nu har jag en skön våning med vacker utsikt, stor tv och brandstege så man kan ta sig ner till gatan utan "loading" Jag kan passa på att lägga till att PlayboyX inte verkar bry sig så mycket om Niko. Nej, men det trodde jag han skulle göra och därför dödade jag Dwayne Blir du tillräckligt bra vän med Dwane så kan han skicka 3 snubbar till dig om du ringer. Scheisse! Scheisse, scheisse, scheisse, scheisse!! Det var just den grejen jag ville ha, tillsammans med Jacobs special ability ( ring så kommer han med en billigare vapenarsenal i närheten av dig ). Nu har jag dödat Dwayne till ingen nytta, crap också. Får se om jag har nån smidig sparfil jag kan ladda - finns det NÅN fördel med det val jag gjorde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Nej, men det trodde jag han skulle göra och därför dödade jag Dwayne Scheisse! Scheisse, scheisse, scheisse, scheisse!! Det var just den grejen jag ville ha, tillsammans med Jacobs special ability ( ring så kommer han med en billigare vapenarsenal i närheten av dig ). Nu har jag dödat Dwayne till ingen nytta, crap också. Får se om jag har nån smidig sparfil jag kan ladda - finns det NÅN fördel med det val jag gjorde? Nej. Efter du fått dina 25tusen så finns det ingen återvändå än att börja på en ny sparfil eller börja på en som är några uppdrag före. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Nej. Efter du fått dina 25tusen så finns det ingen återvändå än att börja på en ny sparfil eller börja på en som är några uppdrag före. =( phew, tur att jag valde att mörda Playboy då. Trodde att det andra valet hade varit bättre kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts