Linus127 Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Sparkade ner det aset.. Blev så sur första försöket när jag ramlade ner, så jag laddade och trampade honom på fingrarna... NO MERCY!! Visste förresten inte att man kunde välja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NaTeMiO Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Jag skjöt nog ihjäl han S: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 (redigerad) Jag stampade honom på fingrarna bara för att vara lojal mot Vlad. Hade jag varit 100% säker på att man fick chansen att döda Vlad senare så skulle jag självklart ha hjälpt honom upp. Jag hatar verkligen Vlad. Första gången jag såg honom i spelet tänkte jag ''den där mannen hoppas jag att man kan döda''Stör mig på scenen då han knuffar till en gatuliggare, säger sedan något i stil med ''knark är det enda du kan'', sen knarkar dumfan själv. Hatar den där jäveln. Slog ihjäl honom med ett baseballträ. EDIT: Gillar heller inte Elizabeth. Drogmissbrukare. En dåre. Någon som vet om man kommer att kunna döda henne? Redigerad 2 maj, 2008 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Haha! Jag precis som Henkibojj glömde totalt vem Ivan var. Och vad jag gjorde var att jag dödade honom under flykten. Så jag hann aldrig till det där stället där han stannar eller vad han gör? Trodde ni snackade om Vlad hela tiden, men ser man på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 avrättade det jävla ludret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Jag dödade honom med tanke på vad Vlad sade tidigare, om man inte hade gjort det kanske man hade hamnat i mer skit än man redan var i. De första 2-3 gångerna ramlade jag av hustaken. gfgfdfgdfgvsdfvsdsfsd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Jag dödade honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Hade låtit honom leva om jag visste att man fick döda Vlad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 I uppdraget där man ska .....rädda..... Roman från ...kidnappare... hörde jag folk ropa "Say hello to Ivan the not so terrible for me, will you?!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 I uppdraget där man ska .....rädda..... Roman från ...kidnappare... hörde jag folk ropa "Say hello to Ivan the not so terrible for me, will you?!" Wtf. Jag hörde folk skrika det när man skulle döda Mikhail Faustin ...om jag nu inte helt misstar mig, kan ha varit samma uppdrag som du nämnde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Han dog innan vi ens han så långt. Allt gick så snabbt, antagligen så sköt jag honom eller så ramlade han nedför lyftkranen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts