Crusader Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Så, vad gjorde ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Stampade ner honom till döds såklart. Man är ju gangster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Jag fattade inte ens att man kunde välja, allting gick så snabbt och jag råkade trampa honom på fingrarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 1 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 (redigerad) Jag hjälpte honom. Det kändes som vad Niko hade gjort. Och jag hatar verkligen Vlad så inte en chans jag ville göra honom en tjänst om jag kunde undvika det. Kändes skönt att trotsa Vlad. Den stackarn verkade vara i typ samma sits som Roman. Undrar just om det finns konsekvenser för vad man valde? Redigerad 1 maj, 2008 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Jag hjälpte honom. Det kändes som vad Niko hade gjort. Och jag hatar verkligen Vlad så inte en chans jag ville göra honom en tjänst om jag kunde undvika det. Kändes skönt att trotsa Vlad. Den stackarn verkade vara i typ samma sits som Roman. Håller med till 100%!, Håller med till 100%! och Håller med till 100%! på allt du sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Håller med till 100%!, Håller med till 100%! och Håller med till 100%! på allt du sa. Me too. Kändes synd att döda honom med hans darriga röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Vilka mesar ni är! Show no mercy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Jag hann inte läsa vad det stog så jag råkade trycka och stampade ner honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2008 Såg inte ens att man fick alternativ så jag sköt honom bara. Men hade jag sett att man kunde välja så hade jag nog hjälpt honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Såg inte ens att man fick alternativ så jag sköt honom bara. Men hade jag sett att man kunde välja så hade jag nog hjälpt honom. Same. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Jag hjälpte stackaren upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 (redigerad) ... Jag råkade hoppa ner själv första gången... ... ... Men när jag gjorde om uppdraget igen valde jag att låta honom dö. Ice cold killah. Redigerad 2 maj, 2008 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 (redigerad) Hey wait, wtf?! Jag tänkte på Vlad! Nu har jag fått en spoiler om en snubbe jag aldrig hört talas om varken på hemsidan, i nyheter eller i spelet. Jaja, jag har mig själv att skylla. Röstade "trampade" och trodde det var en omformulering av "jag sköt honom" (Vlad) By the way, med Vlad, hade man nåt val eller var man tvungen att skjuta honom? Redigerad 2 maj, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 2 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Hey wait, wtf?! Jag tänkte på Vlad! Nu har jag fått en spoiler om en snubbe jag aldrig hört talas om varken på hemsidan, i nyheter eller i spelet. Jaja, jag har mig själv att skylla. Röstade "trampade" och trodde det var en omformulering av "jag sköt honom" (Vlad) By the way, med Vlad, hade man nåt val eller var man tvungen att skjuta honom? Tror inte man hade något val. Det för ju trots allt handlingen framåt. Ivan var det sista uppdraget för Vlad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Tror inte man hade något val. Det för ju trots allt handlingen framåt. Ivan var det sista uppdraget för Vlad. Vlads sista uppdrag? Det har jag ju kört, men jag minns ingen Ivan trots att jag vet att jag sett uppdragsnamnet. Han lär inte ha varit särskilt betydande alltså... Var det förresten den personen man jagade uppför en lyftkran? Honom sköt jag innan jag ens såg nåt sånt som pollen gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Vlads sista uppdrag? Det har jag ju kört, men jag minns ingen Ivan trots att jag vet att jag sett uppdragsnamnet. Han lär inte ha varit särskilt betydande alltså... Var det förresten den personen man jagade uppför en lyftkran? Honom sköt jag innan jag ens såg nåt sånt som pollen gäller. Japp, det var honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Jag hjälpte honom upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Hjälpte honom. Niko tar inte skit från någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 2 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Vote :Hjälpte honom upp! Åt helvete med Vlad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 2 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2008 Vote :Hjälpte honom upp! Åt helvete med Vlad Skönt att veta att jag inte är den enda som hatar honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts