Pixiegnom Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Det enda jag har i huvudet är ganska "taskigt" men. 9/11? Samma här, ingen aning varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Samma här, ingen aning varför. 9/11 (2001), en grupp med terrorister flyger två flygplan i World Trade Centers två torn (landmarks). 9/11 (syftet med bilden, 08:) Niko Bellic är en terrorist och står framför ett annat landmark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hollow123 Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 (redigerad) Självklart, jag har en helikopter och en motorcykel på en ruta Du kan ha hur många som helst, bara de ryms. Håller med till 100%! på Tikki, den var najs ^^ Och tack för kommentarerna på min senaste bild! --------------------------------------------------------------- Skäms grymt över kvalitén på den här bilden, men postar den ändå. Låt se om någon kan lista ut syftet med bilden. När jag hade 3 bilar, som fick plats försvann 1 av dem :S Vilket uppdrag fick du den på? Jag har klarat hela storyn Redigerad 15 maj, 2008 av Hollow123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 (redigerad) 9/11 (2001), en grupp med terrorister flyger två flygplan i World Trade Centers två torn (landmarks). 9/11 (syftet med bilden, 08:) Niko Bellic är en terrorist och står framför ett annat landmark. En eller fler, det är en terrorist. Liberty City -> New York -> Terrorist + New York = 9/11. Så vart mina tankar när jag såg bilden. Redigerad 15 maj, 2008 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 När jag hade 3 bilar, som fick plats försvann 1 av dem :S Vilket uppdrag fick du den på? Jag har klarat hela storyn Helikoptern? Jag har snott den MrNoNja och Vicke X, låter som ett ganska bra syfte. Man kan ju tolka allting hur man vill egentligen, min tanke var i alla fall om de populära ämnena Amerika och terrorister. Kändes som att sånna där pick ups är ganska "populära" i de flesta spel som innehåller terrorister (Command & Conquer som exempel). Och landsmärket, vem förknippar inte Amerika med New York och frihetsgudinnan? @Flaskan: Härliga tider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Som jag tolkar den kan den jämföras med den här bilden, trots att det i det här fallet handlar om terrorister och inte nazister. Frihetsgudinnan/terroristen. Same shit, different country. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Ingen som kan uploada bilder hur det ser ut på ett Internercafé på IV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Ingen som kan uploada bilder hur det ser ut på ett Internercafé på IV? Själva Cafét eller när man surfar runt på datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Detta kan inte gå bra Men som tur är så lyckades jag landa i en grop Älskar verkligen att köra på folk i detta spel, så roligt när alla flyger överbilen eller rullar iväg på marken Men det finns alltid glädjedödare Detta är ett hot till alla taxichaufförer. Dom ser var som händer när dom kör på mig Mitt hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 WELL, WELL, WELL, MY MICHELLE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Själva Cafét eller när man surfar runt på datorn? Både och Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 (redigerad) Detta kan inte gå bra Men som tur är så lyckades jag landa i en grop Älskar verkligen att köra på folk i detta spel, så roligt när alla flyger överbilen eller rullar iväg på marken Men det finns alltid glädjedödare Detta är ett hot till alla taxichaufförer. Dom ser var som händer när dom kör på mig Mitt hem Är det din kamera som förvränger färgen eller är färgstyrkan på din TV bara väldigt hög? Ser värre ut än Vice City! Btw, var ligger ditt hem? Redigerad 16 maj, 2008 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 (redigerad) Är det din kamera som förvränger färgen eller är färgstyrkan på din TV bara väldigt hög? Ser värre ut än Vice City! Btw, var ligger ditt hem? Haha jag har ställt in i spelet, contrast och sånt. Har allt på fult, så spelet ser lite mer teknat ut Hittade det nere i tunnelbanan, någonstans Redigerad 16 maj, 2008 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Haha jag har ställt in i spelet, contrast och sånt. Har allt på fult, så spelet ser lite mer teknat ut Hittade det nere i tunnelbanan, någonstans Ändrar man färgen på saturation, eller? Tycker ibland att LC är för mörkt. Tycker att GTA3 var lagomt och perfekt. Har alltid funderat på att det skulle vara effektivt om hade cirka 6-7 sparikoner som man kunde placera ut var som helst runt om i staden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 (redigerad) Ändrar man färgen på saturation, eller? Tycker ibland att LC är för mörkt. Tycker att GTA3 var lagomt och perfekt. Har alltid funderat på att det skulle vara effektivt om hade cirka 6-7 sparikoner som man kunde placera ut var som helst runt om i staden. Dem två översta grafikinställningarna har jag på max, då blir det så ljust det går utan att färgen blir.. störd. ------------------------------------- Redigerad 17 maj, 2008 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 KRAPEA poch nu detta, verkar som att sverige har gett intryck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 (redigerad) Nu drar vi upp den här tråden igen tycker jag. Jag vet att det här inte är en screenshot, men jag postar den ändå: http://www.youtube.com/watch?v=DFFHqk4CFzc Dålig kvalitet, jajjamensan. http://static.pici.se/pictures/sSjnwVucJ.jpg Bättre kvalite. http://static.pici.se/pictures/VbTRItTdy.jpg Krock! http://static.pici.se/pictures/oJGscPwAT.jpg Redigerad 3 juli, 2008 av gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 Nu drar vi upp den här tråden igen tycker jag. Jag vet att det här inte är en screenshot, men jag postar den ändå: Dålig kvalitet, jajjamensan. Bättre kvalite. Krock! Den sista bilden påminner lite om Driv3r... Fråga mig inte hur men den gör det på ett läskigt sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 Nu drar vi upp den här tråden igen tycker jag. Jag vet att det här inte är en screenshot, men jag postar den ändå: Dålig kvalitet, jajjamensan. Bättre kvalite. Krock! Men använd thumbnails! Hela sidan fuckar ju ur när bilderna ska laddas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 Den sista bilden påminner lite om Driv3r... Fråga mig inte hur men den gör det på ett läskigt sätt Det kanske beror på grafiken. Grafiken i Driv3r är dålig, grafiken på min tjocktv är dålig...^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts