Wu Zi Mu Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Chryslen ser mäktig ut där! snygg bild Tack så mycket, det värmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Tack så mycket, det värmer *Bild* Nico ser mäktig ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Nico ser mäktig ut. Han är mäktig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Han är mäktig Sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Han är mäktig Tss. Du kan vara mäktig. Wu Zi Mu, du får till väldigt fina bilder. Fortsätt gärna att posta med jämna mellanrum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Tss. Du kan vara mäktig. Huh?! Ja jag är mäktig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Huh?! Ja jag är mäktig Det var ett dåligt skämt (Ja, jag är konstig.). Lite i stil med -Du är dum - Nej du är dum Men du är säkert jättemäktig du också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hollow123 Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Två av mina bilar, skall fota alla jag äger senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Två av mina bilar, skall fota alla jag äger senare. Man kan väl inte parkera med två bilar i parkeringsrutan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Gillar den sista bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 (redigerad) Man kan väl inte parkera med två bilar i parkeringsrutan? Självklart, jag har en helikopter och en motorcykel på en ruta Du kan ha hur många som helst, bara de ryms. Håller med till 100%! på Tikki, den var najs ^^ Och tack för kommentarerna på min senaste bild! --------------------------------------------------------------- Skäms grymt över kvalitén på den här bilden, men postar den ändå. Låt se om någon kan lista ut syftet med bilden. Redigerad 14 maj, 2008 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Åååh åh åh åh jag vet jag vet!! *räcker upp handen ivrigt!* Statue of hapiness och "terrorist-niko" har soma pose! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikq Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 HAHA JÄVLIGT NICE TÄNKER HA EXAKT SAMMAKLÄDER SOM DEN TERROR =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Åååh åh åh åh jag vet jag vet!! *räcker upp handen ivrigt!* Statue of hapiness och "terrorist-niko" har soma pose! Och jag som ville vara först. Oavsätt kvalliteten så var även det där en finfin bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Och jag som ville vara först. Oavsätt kvalliteten så var även det där en finfin bild. Du kan fortfarande vara först, ingen har sagt syftet med bilden än. Att dem posar likadant märkte jag först när ni sa det. Det är ganska långsökt faktiskt.. (syftet) Tack så mycket för komplimangerna förresten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Så det är svårare än så? "Syftet med bilden är att få Niko att efterlikna Statue Of Happiness så mycket som möjligt"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikq Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 (redigerad) hur många hus kan man äga? kan ni vissa screenshoots på alla förresten vart köpte du alla terror kläder? sog ut som att hollow hadde albanska flaggan på sin jacka:P undrar om det finns fler kläder/jackor/tröjor/tshirt/kepsar?`me albansk flagga ? Redigerad 14 maj, 2008 av nikq Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 (redigerad) förresten vart köpte du alla terror kläder? Allt förutom mössan är från Russian affären. "Mössan" får man en bit in i storyn, efter bankrånet om jag minns rätt. Det stämmer bra med den albanska jackan, man får den efter ett uppdrag. Och nej jag tror nog det är det enda "albanska" plagget man kan använda. Redigerad 14 maj, 2008 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Jag älskar dina bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Det är ganska långsökt faktiskt.. (syftet) Det enda jag har i huvudet är ganska "taskigt" men. 9/11? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts