felshoe Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Finns en bilshop liknande Otto Autos (i SA) i Algonquin full med Turismos. Vart ligger den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Jag vet inte vilka bilshops ni talar om, men den som är lättast att hitta är den bredvis Persus-butiken i norra Algonquin. Ta bara taxin till Persus-butiken och bling - ni har en affär full med turismos bredvid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Vart ligger den? Jag har för mig att det ska vara såhär från det att du går ut från ditt safehouse (Romans lägenhet) i Algonquin; Höger när du först går ut, sedan den första höger som går (ganska / väldigt nära), sedan går du mot korsningen och tittar vänster och går över gatan (alltså mot söder (om man tittar på kartan)). Där ska den finnas. I hörnet där. Om den inte är där så kan det vara nästa korsning (alltså att du fortsätter att gå söderut tills du kommer till nästa korsning (samma gata (en rak gata från söder till norr)). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Gick runt lite och gick förbi det här: Tyckte bara det var så underbart att dom lagt till en sån sak, fick det att kännas så himla verkligt Underbar utsikt <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Ice cold killa Bilden innerhåller en död Playboy X . Läs spoilern på egen risk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Här kommer några bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Här kommer några bilder Bilen på bild nr 6, hittade du den bara ute så? Ser väldigt nice ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Bilen på bild nr 6, hittade du den bara ute så? Ser väldigt nice ut Den har jag sett många gånger på gatorna, bara kör runt så kommer du se den snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Den har jag sett många gånger på gatorna, bara kör runt så kommer du se den snart. såg två stycken precis efter jag frågat om den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 (redigerad) såg två stycken precis efter jag frågat om den Då stötte du inte på det typiska fenomenet att man aldrig hittar det man söker. Redigerad 12 maj, 2008 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Då stötte du inte på det typiska fenomenet att man aldrig hittar det man söker. Jupp antagligen Tycker det är rätt nice att det finns lite "stylade" bilar runt om i städerna, skimrande färger, guldiga fälgar etc, i.o.m att man inte kunde göra om vissa bilar som i SA, det var väl så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hollow123 Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Det där ser ut som James Bond (Daniel Craig) ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Det där ser ut som James Bond (Daniel Craig) ju! Haha nu när du säger det, det gör det faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Gillade att leka 007 i SA, men det gick inte så bra när man sprang omkring som en svart muskelbyggare . Går kanske bättre i IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Går mycket bättre i IV. Bara att jag inte hittat nån ljuddämpad pistol än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hollow123 Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Går mycket bättre i IV. Bara att jag inte hittat nån ljuddämpad pistol än. Letar också efter det, ärligt talat så tror inte jag att der finns någon :/. Men har man tur så kommer det en med uppdateringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Letar också efter det, ärligt talat så tror inte jag att der finns någon :/. Men har man tur så kommer det en med uppdateringen. Hoppas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Tyvärr blev det blixt, men det var ännu värre utan blixt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Achilles_81 Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Tyvärr blev det blixt, men det var ännu värre utan blixt. Chryslen ser mäktig ut där! snygg bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts