Sniper Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Har för mig att det var Sniper som sa något i stil med att allt var grötigt och rörigt. Man måste ju kunna se något. Nice bilder btw Det är spelbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Det är spelbart. Absolut. Men hela "*GASP* "-känslan är borta. Upplösningen är för dålig och bilden flimrar i detaljerna, även med "flicker filter" påslaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Pausa filmen på valfri tidpunkt. Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Absolut. Men hela "*GASP* "-känslan är borta. Upplösningen är för dålig och bilden flimrar i detaljerna, även med "flicker filter" påslaget. Körde igår hemma hos min kompis på han 50-tummare, och det var inte så njutbart som jag hade hoppats på, vad jag vet går det inte att ställa in spelet i nåt Widescreen-läge, bilen var jättebred och detaljerna var inte vad jag hade hoppats på, texten var dock lättare att läsa och färgerna var klarare men det går att fixa på burk-tv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Körde igår hemma hos min kompis på han 50-tummare, och det var inte så njutbart som jag hade hoppats på, vad jag vet går det inte att ställa in spelet i nåt Widescreen-läge, bilen var jättebred och detaljerna var inte vad jag hade hoppats på, texten var dock lättare att läsa och färgerna var klarare men det går att fixa på burk-tv Om du kör på PS3 ska du köra med HDMI-kabel, den scartkabel man får med är värdelös när man kollar på en HDTV. Ändra inställningar i "Skärminställningar" så kan du få "vanlig" widescreen och inte utsträckt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Haha wörd. Men den där polisbilen på min bild, gick inte att köra med alls. Det är grymt när det blir så. Skadefysiken på bilarna är underbar. Likadant euphoria. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Det är grymt när det blir så. Skadefysiken på bilarna är underbar. Likadant euphoria. Indeed! Mest kär är jag i fysiken i folk. Hur dem reagerar när man t.ex puttar/sparkar ner dem i en trappa, eller när man kör på dem så att dem "glider", men dem studsar på ett väldigt snyggt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Indeed! Mest kär är jag i fysiken i folk. Hur dem reagerar när man t.ex puttar/sparkar ner dem i en trappa, eller när man kör på dem så att dem "glider", men dem studsar på ett väldigt snyggt sätt. Jupp. Kanske borde skaffa en "I love euphoria@GTA IV"-userbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Haha underbart att det kommer så mycket blod när bilar kör över huvudet... XD Jag slog bara ner honom med ett slag så att han föll, men inte dog, då kom en lastbil och körde över honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 God morgon Liberty City God natt Liberty City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 (redigerad) Haha underbart att det kommer så mycket blod när bilar kör över huvudet... XD Jag slog bara ner honom med ett slag så att han föll, men inte dog, då kom en lastbil och körde över honom. Ohhh, Mystic, jag bara längtar tills jag kommer till manhattan. Jag e i Bohan än, vill inte stressa igenom spelet för snabbt. Redigerad 5 maj, 2008 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 God morgon Liberty City God natt Liberty City Haha, han ser nästan ut som GTA3 snubben på dom bilderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Haha, han ser nästan ut som GTA3 snubben på dom bilderna Han har samma kläder som Claude. That's why. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Hur är det att spela IV på en vanlig TV? Har funderat på att köpa ett ps3 imorgon med IV, men jag kom att tänka på att jag har en vanlig tv i mitt rum, den är stor men ingen platt tv. Hoppas att det blir fint och bra att spela ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Äsh (vet inte hur man stavar till äsh men whateva)! Nu slutar jag oroa mig över att IV kommer vara fult som stryk. Skiter i om det ser lika suddigt ut som på ovanstående bilder, jag vill ha det i alla fall! Men är du retard på riktigt eller? Vad fan väntar du dig för kvalité när man tar kort på en TV ? OMG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Men är du retard på riktigt eller? Vad fan väntar du dig för kvalité när man tar kort på en TV ? OMG Hahaha Han kanske inte tänkte på att dom är tagna mot en tv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 2 bilder från Statue of Happiness Fotat med mobil ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Jupp. Kanske borde skaffa en "I love euphoria@GTA IV"-userbar. ÅH! Userbars... minnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Åh första speltimmen, helt underbart Kan inte sluta tänka på hur detaljerat det är och bara hur underbart det är Här kommer lite bilder också Har hittat min favis, otroligt lik en corvette (Snyggaste bilen ever) enligt mig, den heter Croquette något, ganska likt aye? I love it Jag fick dock inte ha den länge förren någon kom o repade den Lägger in där att skadorna är underbara, sjukt snyggt gjort. Ja ni vet ju redan... My first victim! And that's it for now Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Någon som kan berätta vart man får tag på "GTA III kläderna" aka claudes kläder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts