VaXXoR Skrivet 4 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2009 Du har också Esperanto polisbilen, så skön den är! Den är grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2009 Thx Här är mina settings. Har inga moddar för grafiken eller så. Enda moddarna jag har är bilar. Måste fråga dig hur du fick alla dom inställningarna? Jag har t.ex bara två texture grajs och dom där man kan reglera view distance osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2009 Måste fråga dig hur du fick alla dom inställningarna? Jag har t.ex bara två texture grajs och dom där man kan reglera view distance osv. Har du patchat spelet? Har för mig att det kom till flera inställningar efter nån patch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2009 Har du patchat spelet? Har för mig att det kom till flera inställningar efter nån patch Nej det har jag faktiskt inte gjort, ska testa, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 10 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2009 Lite bilder då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 17 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2010 Det här spelet är fan snyggt utan grafikmoddar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2010 Det här spelet är fan snyggt utan grafikmoddar. Det är det verkligen Fick lust att starta det nu och knäppa några bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 19 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2010 MOAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2010 Lägger också upp några Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2010 (redigerad) Lägger också upp några Finfint. Några utav dina screens ser ut som om de skulle kunna komma från en trailer till spelet! Jättebra vinklar och scenarion alltså. Behövs mer screenshots från GTA IV! Det är ett sådant underbart spel. Och det finns ju faktiskt en hel del naturområden med ganska mycket träd och småvägar och liknande... Verkar som om väldigt få faktiskt är där och kör vilket jag inte förstår. Jag njuter av de ställen som finns. Redigerad 19 februari, 2010 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2010 (redigerad) Finfint. Några utav dina screens ser ut som om de skulle kunna komma från en trailer till spelet! Jättebra vinklar och scenarion alltså. Behövs mer screenshots från GTA IV! Det är ett sådant underbart spel. Och det finns ju faktiskt en hel del naturområden med ganska mycket träd och småvägar och liknande... Verkar som om väldigt få faktiskt är där och kör vilket jag inte förstår. Jag njuter av de ställen som finns. Oh man tackar Håller helt klart med, gillar att köra nära vattnet på stränderna, lite små hopp och roligt att spinna i sanden och leka runt. Runt flygplatsen finns det också väldigt mycket skogsvägar och liknande. Riktigt kul faktiskt! Lite mer, haha. Kan... inte... sluta "Alright, i believe you. BUT MY TOMMY GUN DON'T! Get down on your knees and tell me you love me" Redigerad 20 februari, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 14 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2010 (redigerad) Tyckte att "Dukes" såg ganska ball ut som den var där. Redigerad 14 mars, 2010 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 11 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2010 (redigerad) Mina första Redigerad 11 april, 2010 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 11 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2010 (redigerad) Mina första Precis börjat spela? Redigerad 11 april, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 11 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2010 (redigerad) Precis börjat spela? Jepp på nya datorn. Några till då Redigerad 11 april, 2010 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2010 Jepp på nya datorn. Åh vad underbart... Kan inte vänta tills jag också kan spela IV på PC. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 12 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2010 Några till då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts